/Loki/
A csók után a homlokunkat egymáshoz nyomva néztünk egymás szemébe. A szabad kezem Metra derekán volt, az ővé meg az én arcomat simította. Egyszercsak egy erős kéz szorítását éreztem a jobb vállalom. A kéz tulajdonosa egy rántással magához húzott. Szorosan átölelt. Az arcom a vállába nyomódott. Az jobb kezem a mellkasunk közé szorult. Az összekötött kéz miatt Metra az ölelöm hátának ütközött.
- Az öcsém házas! - hallottam meg Thor hangját. Ekkor jutott eszembe, hogy ő ott állt mögöttem. Szóval Ő ölelt. Pár másodperc után elengedett. Metra mellém lépett és eloldozta a kezünket.
- Máris felakarod bontani a házaságunkat? - vigyorogtam.
- Nem, de bőven elég volt az a négy nap összekötve - vágott vissza kuncogva.
- Kezdjük a lakomát, mert Volstaggnak már korog a gyomra! - lépett Metra mellé Sif.
- Neki mikor nem korog a gyomra? - kiáltott nevetve Thor és elindult vissza a palotába. Én csípőre tettem jobb kezem Metra pedig átkarolta azt. Így mentünk vissza a palotába.
/Metra/
Mikor beértünk az étkezőbe a lélegzetem is elállt. Ott volt a csapat! Sikítva ölelnek meg Natet. Aztán mielőtt megszólalt volna Tonyt, majd Clintet, aztán Stevet és végül Brucet
- Apád hogy engedte meg a tegnapi után, hogy Midgárdra menj elhozni őket? - fordultam Thorhoz vigyorogva.
- Mit csináltál tegnap Tarzan? - nevetett Stark. A névre Thor küldött egy pár szúrós pillantást Starknak, aki csak vigyorgott.
- Nem tudjátok? - fordultam vissza feléjü. Értetlenül rázták a fejüket - Thor levitte Lokit Las Vegasba legénybúcsúra. Ami olyan jól sikerült, hogy végül a SHIELD légibázisán kötöttek ki másnaposan. Aztán pedig nekem kellett hazahoznom őket - meséltem miközben az asztalhoz sétálunk. Mindenki nevetett.
Az asztalnál úgy fél Asgard már ott ült és nagy lelkesen evett. Az asztalfőnél Odin ült. Balján Frigga aki mellé Loki le is ült. Én leültem Loki mellé. Nat mellém ült aki mellé Steve telepedett le. Thor Odin jobb ján foglalt helyet aki mellé Tony, Clint és Bruce ült le.
Evés közben sokat beszélgettem a csapattal. Nagyon jó volt velük újra találkozni. Hiába törődtem bele már bele ebbe az egészbe. Meg már egészen megberátkoztam Asgardal nagyon nagy honvágyam volt.
Már vagy három órája az asztalnál ültünk amikor hirtelen megszólalt egy zene. Az asztal nagy része felpattant és egy keringőhöz hasonló táncot kezdtek el táncolni.
- Szabad erre a táncra? - állt fel melőlem Loki és a kezét nyújtotta. Mosolyogva elfogadtam. Ki sétáltunk a tánctérre. Loki jobb kezét a derekemra tette és magához húzott. Én a bal kezemet a vállára tettem a jobb kezemet meg összekulcsoltam az ő ball kezével és elkezdtünk táncolni.
Tánc közben láttam, hogy Odin Friggával, Nat Stevvel Thor pedig Siffel táncol. A többi fiú pedig felkértek pár random lányt. Kivéve Bruce mer ő Abdával táncolt. Akaratlanul is kuncogtam egyet.
- Sajnálom! - szólalt meg hirrtelen Loki. Vissza fordultam és a szemébe néztem.
- Mit sajnálsz? - Loki nyelt egyet.
- Ezt az egészet! Azt, hogy el kellett hagynod a Földet! Hogy hozzám kellett jönöd! Meg a terhességet! - láttam a szemében, hogy tényleg sajnálja.
- Nem kell sajnálnod! Nem tudhatad, hogy ez lessz! - tettem a bal kezem az arcára és a hüvelykujjammal simogatntam az arcát, de lerántotta a fejét és elfordította.
- Ne! Ne próbáld letagadni! Tudom, hogy utálsz miatta! - morgott a padlót nézve.
Hirtelen ötlettől vezérelve a balkezemmel visszafordítottam a fejét felém és megcsókoltam. Az egész teste megmerevedett. Megpróbáltam elmélyíteni a csókom amikor vissza csókolt. Finonoman és gyengéden csináltuk. Ez sokkal jobb volt az oltárnál. Itt nem kényszerből tettük hanem csak mert jól esett.
- Nem utállak! - mondtam mikor el váltunk. Az orunkat összeérintetük és egymás szemébe néztünk. Láttam a szemében, hogy ledöbbent a csókon is meg az elöző mondatomon. Emiatt akaratlanul is elmosolyodtam.
- Ne hibáztazsd magad mert én se hibáztatlak! Plussz már egészen megszoktam Asgardot. Meg téged is! - kuncogtam amire ő is el mosolyodott.
- Köszönöm a vigasztalást! - mosolygott.
- Mire valók a feleségek! - ásítottam egy nagyot. Ekkor éreztem csak meg, hogy milyen álmos vagyok. Ezt Loki is észrevette mert elengedte a kezem aztán a téren alá nyúlt és felemelt. Ijedten karoltam át a nyakát.
Fel vitt a szobánkba. Út közben olyan biztonságban éreztem magam, hogy majdnem elaludtam. A szobánkban letett az ágyra és be takart.
- Jó éjt! - puszilt homlokon. Mosolygva elhejezkedtem. Aztán elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...