Amint felébrettem a lány szemével találtam szembe magam aki a közös átlátlátszó falunkon át enegem bámul.
Felültem és vissza néztem a lányra.- Jó reggelt! - köszöntem arcomon sármos vigyorral. Ő csak biccentett. Midgárdon úgy látszik nem tartanak illem órákat a hölgyeknek! Jegyeztem meg magamban.
- Emlékszel az álmodra? -kérdezte komoran.
- Igen! Remekül csókolsz! - vigyorogtam. Megforgatta a szemeit és sóhajtott egyet.
- Akkor nem, mert ha az életem múlna rajat akkor sem csókolnálak meg! - mondta és keresztbe rakta kezét mellei elött. Felálltam és közelebb léptem pár lépést.
- Amikor össze érintetted az orrodat az orromhoz nekem más jött le - vigyorogtam pimaszul. Kicsit elpirult de gyorsan megrázat a fejét és újra komor arcal válaszra nyitotta száját, de félbeszakították.
- Metra! - hallatszott egy női hang a lépcsők irányából. Azonnal felismertem kihez tartozik! Romanoff! De mit keres Asgardban? Mire észbe kaptam már elrohant előttem és Metra cellája előtt volt. Mögötte a többi jelmezes ütődöttel.
- Srácok! - kiáltotta Metra boldogan és a cella falához sietett. Mindenkit boldogan üdvözölt. Olyan cukik voltak, hogy majdnem el hánytam magam.
- Nem akartok táncra perdulni örömötökben? - kérdeztem vigyorogva.
Mindenki elhallgatott és komoran rám néztek.- Pont emellé a pszihopata mellé tettek? - Jegyzte meg Stark.
- Én is örülök, hogy látlak! - vágtam vissza.
- Csak nekem van déjà vum? - kérdezte Romanoff pimaszul.
- Egy kicsit de akkor mindannyiunkat meg akart ölni - jegyzte meg Bruce
- Óhhh! Most is boldogan megetenném - mosolyogtam.
- Oké! Elég legyen! - szólalt meg leghátúlról a bátyám - Nem azért vagyunk itt, hogy szócsatázzunk Lokival!
- Igen tudom de olyan jó móka szóval légyszi had folytassuk! - szólaltat meg Stark!
- Nem! Apámhoz kell mennünk mert rá kell vennünk, hogy engedje el Metrát! - jelentette ki és vállánál fogva elkezdte Starkot húzni, a többiek meg némán követték. Metra szomorúan integetett nekik aztán a közös falunkhoz támasztotta hátát és lassan leereszkedett.
- Miért záratott be Odin? - kérdeztem.
- Semmi közöd hozzá! - morgott.
- Lehet de tudni akarom és addig nem hagylak békén amíg nem válaszolsz! - jelentettem ki és,, mellé " ültem.
Már vagy 2 perce így ültünk de még mindíg nem kezedettel beszélni, ezért megfordultam és dörömbölni kezdtem a falon. Ilyetten rám nézett.
- Mit csinálsz? - kérdezte.
- Mondtam, hogy nem hagylak békén! - vigyorogtam és folytattam a dörömbölést.
- Oké! Oké! Elmesélem! - mondta mérgesen. Hatalmas mosolyal az arcomon abbahagytam , elhelyezkedtem és nagyra nyílt ártatlan szemekkel néztem rá. Ő csak sójatott eggyet és szembe fordult velem.
VOUS LISEZ
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...