Most nem emlékeztem mit álmodtam. Kinyitottam a szemem és a plafon nézett vissza rám. Valami nyomta a mellkasom. Kicsit megemeltem a fejem és akkor láttam, hogy Metra fekszik rajtam.
A feje a mellkasomon és egész testével hason fekve feküdt rajtam. Az egyik keze a feje alatt, a másik kinyújtva mellettünk. Az én egyik kezem a hátán a másik a derekán volt.
Megszagoltam a haját. Mennyei eper illata volt. Gyönyörű ahogy alszik. A hátán lévő kezemmel még jobban magamhoz szorítottam. Erre elkezdett mocorogni. Gyorsan vissza tettem a fejem a párnára, és becsuktam a szemem.
Metra felemelte a fejét. A feje alól kivette a kezét és a másik kezével tolva magát, megpróbált ki csúszni a kezeim közül. De olyan erősen szorítottam, hogy nem sikerült. Miután rájött, hogy ez esélytelen az egyik kezét a vállamra tette és rázni kezdett.
- Loki! Loki! - suttogta. Lassan kinyitottam a szemem.
- Jó reggelt! - mosolyogtam.
- Neked is! - válaszolt gúnyosan - El engednél?
- Miért? Olyan kellemes itt!
- Ne játssz a tűzzel!
- Azt hittem tudod, hogy Jégóriás vagyok! Rajtam nem fog a tűz! - vigyorogtam még jobban mire Metra még mérgesebben nézett rám.
- Engedj már el! - kiáltotta.
- Te másztál rám! - mondtam és elengedtem miközben ártatlan fejet vágtam.
Morogván le mászott rólam. A szekrényből kivett egy ruhát és bezárkózott a fürdőbe. Egy pár percig feküdtem még az ágyon, azután felkeltem.
Gondoltam megnézem milyen könyvei vannak. Oda sétáltam a könyvespolchoz és random leemeltem az egyik könyvet a polcról. Egy kis sárga kötetes könyv volt, de nagyon vastag, rajta csak egy hasonló színű sárkány feje. A sárkány feje fölött hatalmas betűkkel az volt írva, hogy ,, George. R. R. Martin". A fej alatt pedig, ugyan ekkora betűkkel, hogy ,,Trónok Harca"
Leültem vele a fotelba és olvasni kezdtem. Egészen felkeltette az érdeklődésemet, bár csak az első oldalt olvastam el, mert Metra kijött a fürdőből.
Egy rövid, narancssárga midgárdi egybe ruhát viselt. Haja egy nagy fonatként lógott a vállán és megint nem viselt cipőt.
- Mit olvasol? - sétált közelebb.
- Trónok harca
- Egyik kedvencem! - kiáltott fel - Amúgy nem megyünk le kajálni?
- De! Éhes vagyok - bólintottam. Le raktam a könyvet a fotelba és elindultam az ajtó felé.
- Várj! - kiáltott Metra - Adok valami ruhát - mosolygott.
- Ne fáradj! - mondtam és varázsoltam magamra egy fekete egyszínű polót és egy fekete farmert. Metra teljesen lefagyott.
- Most csak szivatsz?
- Nem! - vigyorogtam.
- Akkor este miért kértél ruhát ha tudsz varázsolni magadnak?
- Kiváncsi voltam milyen ruhát adsz!
- Nagyon idegesítő vagy! - mordult rám.
- Én vagyok a csínytevés istene!
Metra csak morogva kisétált mellettem az ajtón. Én csak álltam tovább az ajtóban így mikor belépett a liftbe abban a pillanatban a karjaiban volt.
- Most mérges vagy? - kérdeztem miközben a kezemet a derekára helyeztem.
- Egy kicsit - duzzogott . Látszott, hogy zavarba jött,de nagyon próbálta leplezni. Én közben az orrom hegyét az ő orrához érintettem és mélyen a szemébe néztem.
- Ha elengedsz, megbocsájtok - mondta miközben ő is mélyen az én szembe nézett. Le vettem a kezem a derekáról, de nem húzódott el. Éreztem, hogy az ajkunk közeledik. Már majdnem összeért. Ekkor...
- Jó Reggelt! - ordítta a bátyám ezzel kizökkentve minket.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...