- A nevem Metra Radison. Az apám Radis -kezdett hozzá.
- Az a Radis? - kérdeztem halakan.
- Igen az aki 1500 évvel ezelőtt elárulta Odint és puccsot szervezett ellene. - mondta és a szeme sarkában egy könnycsepp jelet meg amit gyorsan letörölt.
- Azért nem kapták le mert elmenekült Midgardra . Ahol 2 évre rá találkozott egy midgari nővel akivel családot alapítottak.
Itt egy kicsit megállt vett pár levegőt és letörölte a könnycseppjeit aztán folytatta.
- Ebből a nászból született egy gyerekük. Én!- erre a mondatra teljesen le döbbentem amit ő is észlelt mert abba hagyta a mesélést és erőltetett mosollyal rám nézett.
- Igen tudom. Max 600-nak néztél nem igaz?
- Honnan tudod? - mosolyogtam.
- Onnan, hogy Thor is annak nézett. - kuncogott amire én is kicsit elnevettem magam.
- Szóval így értetted azt, hogy nem vagy 100%-ig Asgardi! - jegyeztem meg. Bólintott. Aztán az arca elkomorúlt és folytatta a mesélést
- Boldogan éltünk egészen 14 éves koromig. Amikor is háború tört ki az országban és apám elesett benne - szipogott.
- Utána meg minden megváltozott, anyám 3 évvel később újra férjhez ment. Egy utálatos beképzelt hólyaghoz aki szinte azonnal elküldött a királyhoz szolgálólánynak. 5 éven át ott dolgoztam amikor találkoztam egy másik boszorkánnyal aki megszöktett és megtanított varázsolni.- mondta de közben hangja megcsuklott így pár másodpercig abba hagyta a beszélést majd folytatta.
- A többi 1400 év nem is fontos csak az, hogy 1980-ban SHIELD ügynök lettem és 2013-ban csatlakoztam a Bosszúállókhoz. Aztán 2 napja a Ragnarökről álmodtam. - értetlenül pislogtam amire ő csak elmosolyodott.
- Amiket én álmodok azok mindíg valóra válnak. Van amikor egy-két évvel késöbb de valóra válnak. - mondta magyarázat gyanánt. Erre sunyin elvigyorodtam majd megszólaltam.
- Szóval ha azt álmodod, hogy megcsókollak akkor pár év múlva biztosan megtörténik? - kicsit megszeppent de utána ő is elmosolyodott.
- Mivan? Belémzúgtál?
- Mert?- pislogtam.
- Mert az álmodban a derekamra tetted a kezed plussz ma délelőtt már kétszer is vicceltél azzal, hogy megcsókolsz! - vigyorgott pimaszul. Teljesen lefagytam.
Nem tudtam mit mondani.Miért viccelődök ezzel? Nem értem! Gondolkodtam magamban ami miatt pár percig kínos csendben ültünk egymás szemébe nézve . Még mindíg gyönyörű a szeme! Miért nézem a szemét? Megráztam a fejem aztán megszólaltam.
- Az álmod miatt jöttél Asgardba? - kérdeztem téma váltás gyanánt. Ő csak mosolygott és bólintott aztán megszólat
- Az álmomat elmondtam Thornak aki ezért el hozott ide, hogy figyelmeztessük Odint. De ő erre apám bűne miatt bezáratott ide. A többit meg tudod - fejezte be a mesélést.
Némán ültünk nem is tudom meddig mert teljesen elvesztem a szemieben. Már megint a hülye szemei! Nem hiszem el! De ahogy láttam , ő is elveszett az én kék szemben. A szemezésünket vagy minket, egy őr szakította meg, aki az ebédemet hozta.
Felpattantam átvettem tőle és leültem az ágyamra szigorúan ügyelve arra, hogy háttal legyek neki. Bár mikor átvettem az ételt akkor a szemem sarkából láttam, hogy ő is megszeppenve feláll és átvette az ételét és ő is leült nekem háttal.
Miután megettem a csodás ebédemet, felkaptam egy könyvet és olvasni kezdtem. Nyugodtan olvastam nagyjából egy óráig amikor kopogásra lettem figyelmes.
A bátyám kopogott Metra falán. Felálltam és a falhoz sétáltam. Metra tükörképként követett.
Thor nagyot sóhajtott. Nem tudtam eldönteni, hogy boldog vagy szomorú-e. Talán mindkettő. Metra is hasonlóan méregette. Aztán végre megszólalt!
- Holnapra Odin összehívja a tanácsot. Megbeszélik, hogy mi legyen veled! - mondta. Metra boldogan ugrált de mikor meglátta a komor fejünket abbahagyta és kérdőn váltogatta tekintetét kettőnk közt.
- Kik lesznek a tanácsban? - sóhajtottam . Thor szomorúan lenézett, majd értetlenül vissza nézett rám.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...