/Metra/
Ma lesz az esküvő! Reggel óta pillangók repkednek a gyomromban. Bár nem tudok nagyon velük foglalkozni mert kész őrültek háza van!
Még a nap se kelt fel mikor Abda ördögi vigyorral az arcán kirángatott az ágyból.
Egész délelőtt ruhát próbáltam. Ha nem 1000 ruhát adtak rám a szobalányok, akkor egyet sem. Aztán nagy nehezen ki találták, hogy melyik a tökéletes. Mikor újra visszaadták rám a gyönyörű világos rózsaszín fodros-babos ruhát melynek gyönyörű esése káprázatba ejtet. Friga lépett be a szobám ajtaján. Arcán boldogsággal teli mosoly virított.
Én az érzéseimet nem tudtam magammal tisztázni. Hisz az ember nem minden nap megy hozzá a csínytevés istenéhez főleg nem azért mert terhes tőle.
Az esküvő úgy egy óra múlva kezdődik. Természetesen hangulat leírhatatlan. Emellett dekoráció is káprázatos! A rengeteg virág és minden az arany ötven árnyalatában pompázik. Gyönyörűen ki díszítették a kertet bár nem sokat láthattam belőle mert egy kis szobában kell várakoznom, hogy Loki nehogy megláson. Mert az egyik szobalány szerint ha a vőlegény az esküvő elött meglátja a menyasszonyt, akkor nem lesz utód! Mondjuk nekünk ezzel nincs gondunk. Amióta itt vagyok alig gondoltam a babára. Mert eddig az esküvővel foglalkoztam nem az okával.
Kevesebb mint egy óra és megházasodom! Frigga nyugtatás képpen mesélt kicsit az Ő esküvőjéről. Hogy ő is nagyon izgult, meg ilyenek, de nem nagyon segített. Vajon Loki hogyan érzi magát? Ő is izgul?
/Loki/
Esküszöm még a SHIELD üveg ketrecében is jobb volt, mint ma a palotában! Hajnal óta talpon vagyok. Vagy két órán át ruhát próbáltam. Aminek a végére rámadták a a szokásos ruhámat. Zseniális! Aztán apám tartott beszédet a házasságról gondolom nyugtatás vagy lelkesítés képpen. Ami nem nagyon sikerült. Rettegek! Egy az, hogy feleségül veszek valakit! Én! Rettenetes férj leszek! De ez még a kisebb gondom! Mert a nagyobb gondom az a indok ami miatt feleségül kell vennem! Mert talán a férj létet még valahogy megoldom de az apaság? Nem! Rettenetes apa leszek!
Már csak fél óra és kezdődik. A virágokkal és mindenféle dísszel kidíszített kertben állok egy kis emelvényen egy pap és bátyám társaságában, aki folyamatosan nyugtatni próbál. Ha nem fogja be kétpercen belül hasbaszúrom!
/Metra/
Az egyik szobalány bejött, hogy kezdődik.
Frigga átkarolta a vállam, és elindultunk a kertbe.Minden egyes lépésnél idegesebb lettem. Ami akkor ért a csúcsra amikor kiléptünk a palotából. A gyönyörűen feldíszített kert tárult elém. Körülbelül fél Asgard ott ült a kertben arany székeken. Középen egy kis oltár. Ott ált egy pap szerüség, Thor meg persze Loki. Ahogy elnéztem ő is iszonyatosan izgult mert fal fehér volt. De a szokásos ruhában volt. Ezt se gondolta túl! Én itt állok akkora szoknyában, hogy mindjárt elesek ő meg ki se öltözött. A zsörtölődésből egy lassú zene zökkentettki.
Frigga megfogta a kezem. Nyugtatás képpen szorított rajta egyet. Aztán elindultunk az oltár felé.
/Loki/
Mikor megláttam Metrát elállt a lélegzetem! Egy gyönyörű halvány rózsaszín válkimutatós hosszúszoknyás ruhát viselt. Elképesztő volt! Bár látszott rajta, hogy rettenetesen izgul.
Egyszercsak megszólalat egy lassú zene. Minden vendég felállt. Metra pedig anyám kisérésével elindult felém.
Az emelvény elött anyám elköszönt Metrától. Metra felsétált az emelvényre és megállt mellettem. Egy pillanatra egymás szemébe néztünk aztán a pap felé fordultunk.
/Metra/
- Azért gyűltünk ma itt össze - kezdte a pap -, hogy e két szerelmes lelket Odin színe elött egyesítsük! Metra Radison! - fordult felém.
- Akarod-e férjedül Loki Odinsont? - nagyot nyeltem. Ránéztem Lokira aki ugyan úgy nem tudta mit feleljek. Eszembe jutott, hogy nincs választásom. Szóval a válasz egyértelmű. De nem csak azért akartam igent mondani. Valamiért magamtól is azt akartam. Vissza fordultam a paphoz.
- Igen! - mondtam határozottan
/ Loki/
Mikor Metra ilyen kevés gondolkodás után kimondta le döbbentem. Azt hittem legalább egy perces kínos csend lesz. De nem! Alig volt pár másodperc.
- És te? - fordult most felém a pap - Loki Odinson. Akarod e feleségedül Metra Radisont? - vettem egy nagy levegőt. Nem kellett gondolom mert nem volt más választásom. És mellékesen valami legbelül azt súgta, hogy akarom. Önszántamból! Nem tudom miért.
- Igen! - mondtam határozottan.
/Metra/
Mikor Loki is kimondta akkor teljesen elhültem. Már csak a csók, és házasok vagyunk! Uram atyám!!
- Kérem nyújtsátok ki a kezeteket! - zökkentett ki a pap. Én ki nyújtottam a jobb kezem Loki meg a balt. A pap Loki kezét az enyémre tette. Összekulcsoltuk.
Aztán a pap elővett egy kis kendő szerűséget és körbetekerte a kezünket.- Ettől a pillanatól házastársak vagytok! - kiáltott fel a pap. Összerezentem. Lokival egymás felé fordultunk. Egymás szemébe néztünk. Mindketten tudtuk, mi következik. A pillangók egyre gyorsabban repkedtek a hasamban.
- Megcsókolhatod a menyasszonyt! - szólalt meg a pap.
Loki odahajolt, és ajkát az én ajkamra tette. Becsuktam a szemem. Óvatosan viszonoztam. Megszünt a külvilág! Ez a csók annyira jó volt! Szenvedélyes, de mégis finom és óvatos. Nem tudom mennyi ideig csókolóztunk, de azt akartam, hogy örökké tartson. Arra eszméltem fel, hogy Loki abbahagyta és homlokát a homlokomhoz érintette. Mélyen a szemembe nézett. Ekkor hallottam meg az újongó tömeget.
VOUS LISEZ
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...