/Metra/
Az útbaigazításnak hála egész gyorsan eljutottunk a hotelhez. Loki nem hazudott Pepper tényleg foglalt nekünk egy szobát. Így gyorsan becsekkoltunk aztán mentünk is fel a szobánkba.
Loki a park óta egy szót sem szólt hozzám. Bár én se szóltam hozzá. Biztos a puszi miatt. Nem is tudom, hogy miért pusziltam meg. Csak tényleg olyan cuki volt Emmával meg tényleg cuki mikor felhúzza az orrát. És egyszerűen meg akartam tenni, és megtettem. Lehet őrültebb ez a nap?
Mikor beléptünk a szobába leesett az állam. Egy gyönyörű luxus szoba tárult elém. Igaz, Asgard is egy luxus volt de elég középkori stílusban pompázik és gondolom nem meglepő,hogy nem az volt a kedvenc időszakom. Imádom a modernebb dolgokat. Bár a torony néha kicsit sok volt azért a sok kütyüvel. Én az ötvenes hatvanas évek stílusát kedvelem és ez a szoba pont olyan volt. A padló márványból volt, amire egy barna szőnyeget terítettek. A falak is márványból voltak, de pár helyen a szőnyeg színéhez hasonlóra volt festve.
Középen egy hatalmas franciaágy szintén barna takaróval. Az ágy felett egy polip szerű csillár.Oda rohantam az ágyhoz és ugrottam rá egy hasast, Loki nevetve mellém ült.
- Mit csináljunk? - fordultam a hátamra.
- Lenne pár ötletem. - mért végig. Meg forgattam a szemem és felültem.
- Költöi kérdés volt! Pontosan tudom, hogy mit csináljunk! - szálltam le az ágyról vigyorogva.
- Az nem számít, hogy én mit akarok?
- Egy kicsit sem! Szóval indulás vásárolni! - kaptam el a csuklóját és kiszaladtunk a szobából.
A szállodától nem messze találtunk is egy sétányt ami tele volt üzletekkel. Be is mentem az első boltba.
- Miért is jöttünk vásárolni? - állt meg mellettem Loki miközben én egy shortot néztem.
- Mert ezen a ruhán kívül nincs semmi itt. - mutattam végig magamon.
- Hát nekem ruha nélkül jobban tetszel! - húzta perverz vigyorra a száját. Csak meg forgattam a szemem.
- Amúgy neked is kell pár ruha! - mutattam a mellkasára amin a póló tiszta csoki fagyi volt Emma miatt.
- Rémlik, hogy tudok magamnak varázsolni ruhát? - csetintett és most már egy ful fekete hosszúujjú, garbós póló volt rajta.
- Tudom. De én nem tudok! - sétáltam el és elkezdtem nézegetni egy sárga pulcsit. Pár másodperc múlva két kezet érzem meg a derekamon, és egy arc jelen meg a vállamon. Éreztem ahogy egyre pirosabb leszek, miközben Loki hozzámsimúl.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...