Miután vissza tértünk a szobába, némán mentünk egészen a tetőig. A tetőn egy hatalmas fehér repülő állt. Mindegyik barom ott volt.
- Áh! - szólalt meg Stark mikor meglátott minket.
- Ő is jön? - kérdezte Romanoff miközben rám mutatott.
- Ember számba vettél? Mi van veled Romanoff?
- Szükségünk van Metra képességeire és ha Metra jön akkor ez is jön. - magyarázta Stark.
- Ha szabotálod az akciót akko...- mondta és a pisztolyát a fejemhez szegezte.
- Akkor megölsz? Áljj be a sorba! Stark már beigérte, hogy atomot dob rám - szakítottam félbe. Mérges tekintettel méregetett miközben sunyi vigyorral arcomon kikerültem őket. Metra némán követett.
Felszáltunk a gépre és elindultunk. A Kapitány és Romanoff velünk szemben ült. Egyikőjük sem vette le rólam a szemét. Mindketten szúrós szemmel méregettek. Metra, Bruce és köztem ült némán és a padlót bámulta. Nem tudom mi baja volt. Barton vezette a repülőt. Stark meg valamit beszélt neki. A bátyámat és az ismeretlen négert nem láttam.
- Akkor mondom mi lessz - szólalt meg hirtelen Stark. A gép közepén, egy midgárdi vár képe jelet meg holgrammként.
- Mi elterejük a figyelmet azzal, hogy megtámadjuk az északi részét a várnak. Addig Metra és Loki a nyugati oldalán belopóznak.
- Kit kell keresnem? - kérdezte Metra. A holgram átváltott és most egy kopasz 30 körüli férfit mutatott.
- Araus Tilad! Ő a bázis vezetője. Minden infót szedj ki az agyából! - mondta Stark.
- Zöld kód lesz gondolom? - szólalt meg Bruce.
- Igen de most szólj neki, hogy ne verje szét Lokit, mert azzal akadályoznád Metrát - vigyogyorgott Stark.
- Ha már az akadályozásnál tartunk - szólaltam meg - Akkor kaphatunk valami fegyvert?
- Álmodban! - kiáltott a Kapitány.
Metra lehajolt és a csizmájából ki vett egy kis tőrt.
- Tessék! - nyújtotta felém. Mosolyogva elfogadtam. Rég fogtam tőrt. Jól esett újra a kezemben tartani. A többiek kérdőn néztek Metrára. - Segíthet elintézni az őröket - vont vállat.
Ekkor hírtelen a repülő ajtaja kinyílt. A nagy szélben nem bírtam nyitva tartani a szemem így amíg el nem állt a szél becsuktam. Mikor kinyitottam a bátyám és az ismeretlen néger állt elöttem. A néger férfi hátán valami vas szárnyas gép volt.
- Clit miért nem szóltál, hogy vissza értek? Kis híján kirepültem! - kiáltott Stark.
- Nem akartam beleszólni a beszélgetésbe! - nevetett Barton.
- Sam! Mit láttatok? - kérdezte a Kapitány.
- Rengeteg őr - mondta a néger azaz Sam.
- 20 perc és ott vagyunk! - mondta Barton.
- Most bezzeg bele szólsz? - kérdezte nevetve Romanoff. Barton csak mosolygott.
A következő 20 percben csöndben ültünk. Stark magára tetette a páncélját. Aztán leszáltunk.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...