22.rész Sikerült?

1.5K 91 4
                                    

Minden elsötétedett. Olyan volt mint mikor egyedül lebegtem az univerzumban. Egyedül a sötét, végtelen semmiben. Szerencsére ez nem tartott sokáig mert pár másodperc múlva kinyitottam a szemem.

A földön feküdtem. A fejem lüketetett és iszonyatosan szédültem. Velem szembe Metra feküdt és tekintetéből itélve ő is hasonló állapotban volt. Elkezdetem feltápászkodni. Ami bár lassan de sikerült. Metra is feltápászkodott. Körbe néztem és láttam, hogy mindenki aggódóan, némán nézi Metrát.

- Jól vagytok? - törte meg a kínos csendet a Kapitány.

- Kiváncsi vagy, hogy vagyok? Mi van magával kapitány? - vigyorogtam.

- Loki jól van! - állapította meg Thor. - Metra? - nézett a lányra.

- Igen! - mondta kicsit erőtlen ül.

- Sikerült? - kérdezte Robert. Metrával egymásra néztünk.

- Csak egy módon tudjuk meg! - mosolygott Metra és hátrálni kezdett. Mikor megtette a 16 métert tőlem boldogan ugrott fel.

- Sikerült! Sikerült! - újongta. A jelmezes bagázs is oda szalatt hozzá és együtt ujjongtak. Ekkor elővettem a tőrömet megragadtam Metrát és tőrt a torkához szorítottam. Mindenki megdöbbenve nézett.

- Azt hittétek vissza megyek Asgard celláiba? - néztem rájuk.

- Loki! - lépett közelebb a bátyám. De én egy lépést hártaléptem

- Még egy lépés és a lány halott! - fenyegetőztem.

Ekkor hirtelen kinyílt a Bifröszt. Metrával felrepültünk. Meglepettségemben elengedtem Metrát aki ezt kihasználva kikapta a kezemből a tőrt és most  ő tartotta az én nyakamhoz.

Mikor kiértünk a Bifröszből egy légiónyi katona szegezte rám a fegyvert. Metra közben letette a tőrt és a katonák mögé ment.

- Gratulálok! - hallottam meg Odin hangját a katonák mögül.

- Üdv APÁM! - vigyorogtam. Odin intett az egyik katonának, hogy bilincseljen meg. Nem is ellenkeztem. Tudtam, hogy innen most nem tudok elmenekülni.

- Ég veled drágám! - vigyorogtam mikor elmentem Metra mellett. Mindenki értetlenül nézett rá.

- Várjon! - intett az őrnek aki vezetett.

Metra elém állt és le kevert egy hatalmas pofont. Csak nevettem.

- Sokkal kellemesebb volt így ez a 3 nap! Nem gondolod? - hajoltam közelebb gonoszul vigyorogva. Metra csak lekevert még egy pofont.

- Így használj ki még egy lányt! - morgott de én mindíg csak mosolyogtam. Aztán kikerült, intett Heimdalnak aki kinyitotta a Bifrösztöt és Metra vissza ment Midgardra.

Vissza vittek a palotába ahol szinte azonnal újra élvezhettem a drága cellámat.

Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora