/Metra/A fényfolyosón menve elöntött a hányinger. Valószínűleg a terhesség miatt de ebbe nem volt időm belegondolni mert forgott velem a világ. Amin nem segített a gyors repülés. Azt hittem ott helyben ájulok el. Amint talajt éreztem meg a lábam alatt a földre rogytam és kidobtam a tacssot. Miután kiürítettem gyomrom tartalmát körbe néztem, hogy hol is vagyok. Úgy tűnik Heimdal hallgatott rám mert az egyik SHIELD légibázis kifutóján térdeltem. Körülöttem értetlen ügynök álltak. Némán bámultak engem. Gyorsan felpattantam. Megigazítottam a ruhámat és hajamat. Az ügynökök még mindig értetlenül bámultak.
- Nyugi csak egy kis gyomorrontás! Semmi komoly! - sétáltam el mellettük gondosan kerülve a szem kontaktust. Gyorsan beszaladtam a liftbe.
- Metra? - kerekedett ki Hill szeme mikor kiszáltam a liftből.
- Szia Hill! Rég láttalak! - mosolyogtam és gyorsan kikerültem, de beállt elém.
- Hogy kerülsz ide? Te eltüntél egy bevetésen - méregetett.
- Eltűntem?
- Stark azt mondta - vont vállat.
- És Fury hitt Stark nak? - kuncogtam.
- Azt nem mondtam - nevetett. - De nem tudtunk mit csinálni mert tényleg eltüntél. Amúgy mi ez a maskara? - mutatott rám.
Ekkor jutott eszembe, hogy Asgardi ruhában vagyok. Ami egy hosszúujjú arany színű szoknyás egyberuha volt.
- Asgardban voltam. Ezért ,,tüntem el" - magyaráztam.
- De nem az van, hogy valami szá...
- Akkor most jött mégegy Asgardi? - szakította félbe Fury. Elnéztem Hill mellett és persze, hogy sikerült belenéznem az egyetlen szemébe. Gratulálok Metra!
- Metra? - állt meg Hill mellett. - Maga él?
- Igen élek! Azért tüntem el mert Asgardban voltam! De megyek is vissza csak adják vissza a két másnapos ütődöttet! - hadartam el gyorsan és a tekintetem kettejük között váltogattam.
- Megmutatom hol van Thor! - indult el Hill pár másodperc kínos csend után.
Némán követtem.- Metra! - kiáltott Thor mikor meglátott. Egy kis szobában voltunk. Szürke falak, egy kis ágy és egy kis asztal. Thor az ágyon feküdt. Mikor meglátott felült de gyorsan belátta, hogy ez nem nyerő ötlet ezért vissza dőlt. Elég viccesen nézett ki. Egy fekete kicsit szakadt öltönyben volt.
- Egy másnapos Isten! Ilyet se látni mindennap - térdeltem le mellé nevetve.
- Ha olyan jó lesz az esküvő mint ahogy apám tervezi akkor annak a másnapján is fogsz ilyet látni - nevetett.
-Kinek lessz az esküvője? - lépett mögém Hill.
- Metrának és Lokinak mert Metra terhes Loki tól! - vágta rá Thor gondolkodás nélkül. Teljes lefagytam. Ahogy Hill is. Egyedül Thor nézett rám értetlenül. Azt hittem felpofozom de nem haragudhattam rá mert valószínűleg azt se tudja, hogy hol van.
- Most már vissza kell vigyelek Asgardba! - segítettem föl. Az egyik kezét ádtobtam a vállamon és kikerülve a még mindig döbbenten álló Hillt kimentünk a szobából.
Thor beraktam a liftbe, hogy a tetőről majd Heimdal visszaviszi. Én addig megkeresem Lokit.
Furyból kiindulva Lokit Hulk üvegkalitkájába tette. Ami teljesen jogos. Azt csodálom, hogy nem szólt a csapatnak. Ami most jelenleg szerencse de akkor is fura. Mert hiába nem bírja Starkot attól még Lokiról van szó. Vele nem lehet elég óvatos az ember! Bár én is megfogadtam volna ezt a tanácsot.
A nagy gondolatmenetekből az zökkentett ki, hogy megérkeztem a kalitkához. Nem kellett csalódnom. Loki ott aludt benne.Gyorsan a panelhez léptem és kinyitottam. Aztán bementem hozzá. Egy kis padszerüségen feküdt. Letérdeltem mellé. Ő is egy fekete öltönyben volt. De az övé kifogástalan állapotban volt. Mint mindíg! Én itt állok egy SHIELD bázison Asgardi ruhában, mezítláb és hányás ízzel a számban. Ő meg itt alszik szépen nyugodtan tökéletes külsővel! Zsörtölődésemet Loki mocorgása zavarta meg.
- Látom jól sikerült a legénybúcsú! - kuncogtam. Loki kinyitotta a szemét. Rám nézett. Láttam a szemében, hogy fogalma sincs hol van vagy, hogy mi történt. Emiatt egy széles mosoly költözött az arcomra.
- Egyre őrültebenek tartom a halandókat - szólalt meg erőtlenül - Hogy lehet ezt élvezni? - maszírozta a homlokát.
- A másnapot nem élvezzük de az estét annál inkább - kuncogtam. Loki csak megforgatta a szemét aztán felült. A rosszullét miatt mellé ültem, hogy nekem tudjon támaszkodni.
- Hogy kerültem ide? - nézett körbe.
- Olyan jó volt a buli, hogy a SHIELD is be akarta szállni!
- Remek! És te? Mi járatban itt? - nézett rám.
- Csak hazaviszlek titeket.
- Minket?
- Thor is itt volt a bázison de őt már haza vittem.
- Először nem a vőlegényedhez jöttél? Ejnye! - húzta sunyi vigyorral a száját. Az egyik kezével a derekamnál fogva magához rántott. Így az ölében kötöttem ki. Alig volt pár centi az arcunk között. Méllyen abba a gyönyörű kék szemébe néztem. Éreztem, ahogy arcomat elönti a pír.
- Elnézést, hogy megzavarlak titeket! - halottam meg Hill hangját. Ha lehet az arcom még vörösebb lett. Gyorsan kiszálltam Loki öléből, és felálltam.
- De Fury azt üzeni, hogy ideje lenne Lokit vissza vinni Asgardba - mondta. Gyorsan ránéztem Lokira aki próbálta visszatartani a nevetését. Csak megfogadtam a szemem.
- Jogos! - fordultam Hillhez - Máris megyünk! - kaptam el Loki csuklóját. Aztán kisiettem a kalitkából.
Felmentünk a kifutóra és Heimdal már nyitotta is a Bigfösztöt.
VOUS LISEZ
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...