- Oké! - bólintottam.
- Klassz! De előtte... - nem fejezte be a mondatot mert tapsolt kettőt. A tapsra egy villanás elvakított és mikor kinyitottam a szemem egy másik szobában voltunk.
Ennek a falai is feketék voltak de itt nem volt ajtó se ablak. A falakon végig polcok futottak amin könyvek, dobozok, növények, mindenféle színű folyadékokkal telt üvegek és ketrecbe zárt midgardi állatok voltak. A szoba közepén egy nagy üst volt alatta egy kis máglyával.
Metra háttal állt nekem egy asztal előtt. Ekkor vettem észre, hogy átöltözött. Egy hosszú ujjú kapucnis fekete pulcsit viselt, ami egy kicsit nagy volt rá mert a combja közepéig ért. A hátára volt írva nagy zöld betűkkel, hogy ,, Mardekár ".
- Valami Midgárdi dolog lehet - gondoltam magamban.
Térdig érő fekete nadrágot viselt és nem volt rajta cipő. Mezítláb ácsorgott. A haját a feje tetején felkötötte egy kontyba.
Mögé sétáltam, hogy megijesszem de mikor felemeltem a kezem akkor egyszercsak felrepült. Felnéztem és láttam, hogy a fölöttünk lévő polc legtetejéről levett egy dobozt. Aztán vissza ereszkedett mögém.
Ahogyan fordultam éreztem, hogy meghúzza a hajamat.- Au! - kaptam a fejemhez.
- A nagy Istennek fáj ha meg húzzák a hajacskáját? - gúnyolódott.
- Egyáltalán minek húztad meg? - kérdeztem és közelebb hajoltam. Szinte abban a pillanatban hátrébb lépett, látszott rajta, hogy zavarba jött.
- Mert kell a főzetbe - válaszolta, miközben lassan az üsthöz sétált. Csettintett egyet és a máglya meggyúladt.
- És a Te hajszálad miért nem jó? - kérdeztem miközben követtem.
- Mert mindkettőnké kell bele - mondta és bele ejtette a hajszálam az üstbe. Utána kinyitotta a dobozt és ki vett onnan egy hajszálat amit szintén beledobott. Én csak furán néztem.
- Mögötted van egy gyík! - mutatott mögém. - Ide tudnád hozni?
Szótlanul megfordultam és felkaptam az üvegbe zárt gyíkot és oda nyújtottam neki.
- Köszi! - mondta és üvegestül bedobta az üstbe. Hirtelen olyan szag lett a szobába mint a bátyámnak egy csata után. Kishíján el hánytam magam.
Metrát ez láthatólag semennyire sem zavarta, mert mosolyogva sétált az egyik polchoz amin csak növények voltak. Az egyikről letépett egy levelet és vissza sétált az üsthöz. Ott valami érthetetlen nyelven kezdett beszélni és bele dobta a levelet.
Mögé léptem, hogy belenézzek az üstbe, ekkor azonban az üstből egy zöld füstoszlop lövelt ki. Ilyedten ugrottunk hátra mindketten. Metra háta az én mellkasomnak ütközött, én meg ilyedtemben átkaroltam őt.
- Ez mit jelent? - kérdeztem miután a füst elállt.
- Nem tudom! - mondta Metra rémülten.
- Nem tudod?
- Nem! Ritkán csinálok ilyen főzetet de ilyet még egyik sem csinált! - mondta még mindíg sokkos állapotban.
- Mert amúgy mit kellet volna csinálnia?
- Ha lila lesz a víz akkor ezt egy földi boszorkány rakta ránk, ha meg sárga akkor meg Asgardi boszorkány volt.
- Tehát ezt nem boszorkány rakta ránk.
- Pontosan! - bólintott.
- Akkor most mit csinálunk?
- Ha elengednél visszavinném magunkat a szobámba! - mondta miközben próbált kiszabadulni a kezeim közül. Gyorsan elengedtem. Aztán tapsolt egyet és újra a szobájában voltunk.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...