/Loki/
Már egy hónapja hogy újra imádott cellám kényelmében élek. Ha az a nyavajás Heimdal nem nyitja meg akkor a Bifrösztöt most szabad lennék! Olyan közel voltam! De nem is ez a legnagyobb baj! Az a baj, hogy a nyavajás kis félvér hiányzik! Hiányzik az az ostoba nő! Mi van velem? Hiányzik a nevetése, a csókja íze, a szócsatáink, minden! Tuti beteg vagyok! Ha anyám jön látogatóba megkérem, hogy vizsgáljon meg! Bár most pont beteg, szóval legalább egy hét mire jön. De addig engem ez a nő a sírba kerget! Már álmomban is Őt látom! Vagy beteg vagyok vagy az a kis félvér elvarázsolt! Magasröptű gondolkodásomból bátyám hangja zökketett ki.
- Loki! - üdvözölt. Láttam, hogy nagyon zaklatott.
- Szerbusz testvér! Mi a baj? Atyánk halálra itélt?
- Mindjárt le fagy a mosoly a képedről! - zsörtölődött.
- Akkor jól gondoltam, hogy halára ítéltek!
- Nem ítéltek halálra! - üvöltött.
- Akkor miért vagy itt? Csak nem azért jöttél, hogy kisírd magad az öcséd vállán, mert Jane dobott?
- Loki fejezd be a poénkodást! Ez most nagyon komoly! - üvöltött mégjobban.
Láttam, hogy ez most tényleg nagyon komoly ezért befogtam.
- Loki... Metra.... Metra... Metra terhes tőled! - nyögte ki. Teljesen lefagytam. Első gondolatom az volt, hogy ez biztos csak egy vicc, de Thor arcáról rájöttem, hogy ez nem vicc! Apa leszek? Nem! Rettenetes apa lennék! Nem lehetek apa! Éreztem, hogy szédülök, ezért gyorsan leültem az ágyamra.
- Most mi lesz? - kérdzetem halkan.
- Elmesélem az egész storyt. - sóhajtott a bátyám. Én csak bólintottam.
- Éppen egy bevetésről tartottuk haza. Metra megint kiszedett egy csomó infót, ezért Stark megkérte, hogy mondja el, de mikor felállt összeesett. Mikor visszaértünk a toronyba Bruce megvizsgálta. Így tudtuk meg. Metra teljesen kiakadt hiszen tudta, ki az apja. Javasoltuk, hogy valami földi módszerrel öljük meg a babát de a földi boszorkány babák valami védőburokkal védik magukat, ezért nem tudunk neki ártani. Kitaláltuk, hogy Asgardba jövünk tanácsért meg hátha Asgardi varázslattal tudunk valamit kezdeni a kicsivel. De mikor atyánk meg tudta kitalálta, hogy kell egy örökös ezért nem árthatunk neki! Szóval hiába leszek én a király, meg kell tartanunk örökösnek. Ami pedig titeket illet össze kell házasodnotok! Metra mostantól Asgard hercegnője és a te jegyesed! Egy hét múlva esküvő - fejezte be.
Köpnyi-nyelni nem tudtam. Ez az egész teljesen lesokkolt. Nem tudtam mit mondani. Ezért csak csöndben bámultam magam elé.
- Most a szobádba kell kisérjelek. Metra is ott van - szólalt meg Thor miután már 20 perce némán ültem. Csak bólintottam. Nem tudtam mit mondani.
Thor kinyitotta a cellát, én pedig szépen elekezdtem felfelé sétálni a lépcsőn.
KAMU SEDANG MEMBACA
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...