/Metra/
Ha nem félnék Odin haragjától már tuti megöltem volna Lokit! Mi volt ez a csók? Az őrületbe fog kergetni! Miután befejeztem a zsörtölődést vissza feküdtem. Könnyen vissza is aludtam.
Nem tudom mennyit aludtam de arra keltem, hogy valaki lerántja rólam a takarót. Felültem, hogy megnézzem ki az. Egy 18 év körüli lány nézett vissza rám. Barna haja konytba fogva és egy szürke egyberuhát viselt. Kedvesnek tűnt azt leszámítva, hogy a tekintetéből áradt a gyűlölet.
- Szia! - próbáltam beszélgetést kezdeményezni. A lány erőltetett mosolyt húzott az arcára.
- Jó reggelt hercegnő! - mosolygott de látszott, hogy ha tehetné kitépné a szivemet.
- Kérlek ne hívj hercegnőnek! - sétáltam hozzá. Értetlenül méregetett.
- Metra vagyok! - nyújtottam kezet mosolyogva.
- Abda! - vágta rá és a szekrényhez sétált. El kezdett benne turkálni.
- Van valami bajod velem? - sétáltam mellé.
- Nem! Miből gondolod? - próbálta leplezni.
- Látszik!
Becsapta a szekrény ajtót és villodzó szemekkel rámnézett. Ilyedten léptem egyet hátra.
- Loki az enyém volt! 5 éve én vagyok a szobalánya! Még a cellájába is én vittem az ételét! Már majdnem összejöttünk. Amikor te magaddal vitted Midgárdra! Elvetted tőlem őt! - üvöltött.
- Érdekes egy szóval se említett téged! - vágtam vissza. Ki kerekedett a szeme.
- És te komolyan azt akarod elhitetni velem, hogy az ego istene szemet vetett volna egy kis szolgálóra! De ha szemet vetett volna akkor is csak egy kicsit mert nem te mész hozzá egy hét múlva! - vigyorogtam a képébe. Le esett az álla.
- Ja! És nem te dédelgeted a szived alatt a gyerekét! - simogadtam a hasam. Abda teljesen lefagyott. - Szóval ne pipiskedj itt nekem mert Loki engem szeret! - fejeztem be bele se gomdolva teljesen, hogy mit mondtam. Abda sarkonfordult és kitrappolt a szobából.
Én csak bementem a fürdőbe ahol megmosakotam. Utána a szekrényből kivettem egy random kék ruhát. Egy egyszerű hosszú ujjú volt, földig érő szoknyával. Semmi dísz csak a szép sötétkék anyag. Cipőt nem vettem. Mindig is utáltam cipőben járni. Nem tudom miért. Miután fel öltöztem kifésültem a hajam. Kiengedve hagytam. Miután elkészültem elindultam az étkező felé.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...