/Metra/
Miután Asgardba értünk azonnal a palotába siettünk. Mikor a trón teremhez értetlenük úgy éreztem, hogy a gyerek mellett pillangók repkednek a gyomroban és elöntött az idegesség. Mi lessz ha Odin kiakad? Vagy ha nem tudnak mit csinálni és belehalok a szülésbe?! Idegeskedtem. Thor ezt észre vette és megveregette a vállam. Egy nagyon picit megnyugtatott de nem eléggé. De sajnos nem volt menekvés. Az őrök kinyitották az ajtót és beléptünk.
- Fiam! Metra! - köszöntött minket Odin miután meghajoltunk.
- Mindenek Atyja! - kezdtem - Mikor Lokival össze voltunk kötve elcsábított. De már mielőtt feloldottuk a kötést rájöttem, hogy hiba volt belé szeretem. Csak az a baj, hogy bármennyire utálom most van valami, amit megőriztem tőle - fejezem be. Esküszöm úgy éreztem magam mint a Jedi Tanács elött állnék.
- Mire akarsz kilyukadni? - kérdezte Odin értelenkedve.
- Felség én... én... én terhes vagyok a fiától! - kiáltottam. Odin teljesen lefagyott. Éreztem ahogy egy nagy könnycsepp legörgül az arcomon.
- Bisztos, hogy Lokitól van? - kérdezte egy perc kínos néma csend után.
- Igen! Nem voltam mással a fia óta - sütöttem le a szemem. Nem akartam a királyra nézni.
- Atyám! - folytatta Thor helyettem.- Azért jöttünk, hogy segíts! Mert se földi technológiával, se földi varázslattal nem tudunk semmit csinálni vele! - nézett aggódóan a hasamra.
- Meg akarjátok ölni? - kérdezte a király döbbenten.
- Azt se tudjuk, hogy mi lessz belőle! - kiáltottam fel.
- Megmondom én mi lesz belőle! A te gyereked, és a trón örököse! Vagyis senki sem árt Neki! - üvöltötte Odin dühösen.
- Atyám ugye nem akarod Lokinak adni a trónt csak mert gyereke lesz?
- Nem! Te leszel a király! De utód neked is kell ezért a gyerek marad! És te is maradsz! - mutatott rám. - Mostantól Asgard hercegnője vagy. És össze fogsz házasodni Lokival. Egy hét múlva meg tartjuk az esküvőt! - fejezet be Odin. Meg se bírtam szólalni. Teljesen össze törtem de ő a király nem lehet tiltakozni. Amit ő mond az úgy lesz.
- Lokit akkor ki hozzuk a cellából? - kérdezte Thor. Látszott, hogy őt is lesokkolta az ítélet.
- Igen! Kísérjétek a hölgyet Loki szobájába. - intett az őröknek - Mostantól ott fog lakni. Te meg fiam maradj még beszédem van veled! - parancsolgatott Odin. Az őrők elkísértek egy fekete ajtajú szobához.
Mikor benyitottam egy hatalmas szoba tárult elém. A falak sötétzöldek voltak, amit sárga minták díszítettek. Az ajtóval szemben egy hatalmas erkély állt. A szoba közepén egy nagy franciaágy. És vagy 4 könyves polc ami roskadásig volt könyvekkel. Nem akartam jobban nézelődni csak az ágyra vetettem magam és bömbölni kezdtem.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...