/Loki/
Miután Thor elvitte Metrát elmentem a könyvtárba. Ott olvastam nyugodtan amikor hangos léptek rohanására lettem figyelmes. Fel néztem a könyvből és meglepő módon a bátyám állt elöttem.
- Mit csináltál a menyasszonyommal? - tettem le a könyvet.
- Csak levittem a Földre. Ahogy most téged is lefoglak! - kapta el a csuklómat és maga után húzott. Időm se volt megszólalni.
Mikor már egy kicsit lassított és én is észhez tértem megszólaltam.
- Miért? - erre megállt, elengedte a csuklómat és felém fordult. A két kezét a vállamra tette.
- Legénybúcsú! - vigyorgott mint egy ütődött vagyis ahogy szokott. Én csak értetlenül pislogtam.
- Aha. És az mi a jó Vanaheim? - szedtem le a vállamról a kezét.
- Egy földi szokás. A vőlegényt az esküvő elött egy-két nappal elviszik a barátai tivornyázni! - magyarázta még mindíg széles vigyorral az arcán.
- Először is : nekem nincsenek barátaim! Másodszor : tudod nagyon jó, hogy utálok tivornyázni! Harmadszor: biztos nem megyek Midgárdra pláne nem veled! - indultam vissza a könyvtárba.
- Márpedig én most legénybúcsúra visszlek! - kapott utánam és a vállára tett.
- Tegyél le! - kalimpáltam de nem tudtam kiszabadulni.Thor egészen a Bifröszthig a vállán vitt. Ott valahára letett de mielőtt bármit csinálhattam volna a sugár beszippantott. Mikor leértünk egy Midgárdi város közepén álltunk. Magas épületek amik mindenféle színben világítottak mert este volt. Körülöttünk rengeteg ember sétált.
- Kezdődhet a legénybúcsú? - tette a vállamra a kezét Thor.
- Ha már ide hoztál! - vontam vállat unottan - Szószerint! - vettettem rá egy gyilkos pillantást amin ő csak nevetett.
Bementünk egy Casino nevezetü helyre. Ahol mindenféle asztalok körül ültek az emberek. Ekkor jutott eszembe, hogy Asgardi ruhában vagyok. Gyorsan varázsoltam magamra egy fekete öltönyt
Thorra meg egy női estélyit.- Haha! Nagyon vicces! - állt meg elöttem.
- Egyet értek! - nevettem.
- Varázsolj egy normális földi férfi ruhát rám!
- Máris! - varázsoltam rá Amerika Kapitány ruháját.
- Loki én a Bifrösztre esküszöm, hogy kinyírlak! - morgott mégjobban.
- Megölnéd az egyetlen tesvéredet! - tettem a szívemere a kezem és játszottam a megsértődöttet.
- Loki!
- Azt mondtad a legénybúcsún szórakozni kell. Én meg remekül szórakozom! - nevettem és rá is varázsoltam egy öltönyt. Thor megforgatta a szemét és mérgesen a bárpult felé ment. Én még mindíg nevetve követtem.
A bárpúltnál elkezdtünk iszogatni. Úgy a negyedik korsónál Thor kitalálta, hogy odamegy az egyik asztalhoz játszani valami pókert mert Stark megtanította. Pár kör után én is beszáltam. Egész jól szórakoztam. Thorral kicsit elfelejtettük a múltat.
Éppen indultunk valami karaoke nevezetű helyre amikor valószínűleg a sok pia miatt elsötétül a világ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...