42.rész Jotunheim

1.2K 62 9
                                    

/Loki/

Esküszöm, ha valaha valahogy megszerzem Asgard trónját építtetek egy rendes utat a világok közötti kapuhoz! Mert mindjárt leszakad a lábam! A palotától a lehető legmesszebb leglehetetlenebb úton caplatok már vagy egy órája! És mivel az erdőben egy apró földútról van szó, itt lovat nem vihettem ezért gyalogolhattam. Mondjuk nem ez van a legrosszabb helyen a kapuk közül.

A Vanaheimihez egy vízalatti barlangba kell menni. Itt legalább száraz marad a ruhám. Végül nagy nehezen elértem a fához, aminek a nagy odujában található az átjáró. Vettem egy mély lélegzetet és beléptem.

Egy fény villanás után meg is éreztem a hideg szelet az arcomon. Kinyitottam a szemem, és egy jeges táj tárult a szemem elé. Egy barlang bejáratánál álltam, ami egy hegyen van mert a völgyben alattam állt a jégkastély. Ránéztem a kezemre. Kék volt. Előjött a valódi énem. A szörnyeteg. Nem! Most nincs idő magamba szállni! Meg kell mentenem Metrár!

Megráztam a fejem, és vettem egy mély lélegezetett majd elindultam lefelé a hegyről. Megint séta je!

Úgy egy félórás séta után sikeresen le is jutottam róla. A hegy aljában észrevettem egy magányosan járkáló őrt.
Támadt is egy ötletem.

Gyorsan mögé lopóztam. Elővarázsoltam egy kést és gyorsan elvágtam a torkát. Aztán felvettem az alakját, a lándzsáját meg a kezemben kaptam. Gyorsan behúztam egy szikla mögé, és ráfújtam egy nagy adag havat, hogy senki ne találja meg.

- Trom! - hallottam meg egy hangot a hátam mögül. Ilyedten fordultameg és az idegen nyakához szegeztem a lándzsát aki egy másik jégóriás volt.

Öltözete alapján ő is egy őr volt. Alacsonyabb, teltebb volt, de a karja alapján elég erős lehet. Valahogy egyből Volstrang jutott róla szembe. Márcsak szakáll kellenne neki. Valószínűleg ismerte az alakom mert értetlenül pislogott torkának szegezett fegyverre.

- Hó! Nyugi Trom! Csak én vagyok az Gulko! Talán szellemet láttál? - kacagott fel ezek alapján Gulko. Nagy kő esett le a szívemről, hisz ez alapján nem látta, hogy mit csinálok.

- Bocs! - engedtem le a lándzsát és játszottam a rémültet. Bár tényleg egy kicsit megijesztett.

- Csak valami furcsa hangot halottam - hazudtam gyorsan. Mire Gulko megint felnevetett.

- Hogy a viharba hallassz mindíg valami hangot valahányszor kint járörözünk? - kacagott és megveregette  a vállam.

- Na jöttök vagy még egy kicsit romantikáztok a szikla mögött? - kiáltott valaki a szikla túloldaláról.

- Jaj Forks! Te és a rettenetes vicceid! - forgatta a szemeit mosolyogva Gulko és kiindult a szikla mögül. Én még egy gyors pillantást vetettem az eltemetett Tromra aztán Gulko után mentem.

A túloldalon egy meglepő módon még egy járőr Jégóriásal találkoztunk. Valószínűleg ő Forks. Ő sokkal vékonyabb, de rendesen ki volt gyúrva és jóval magasabb volt mint Gulko. Még nálam is úgy fél fejjel magasabb volt. Vagyis Trom-nál volt magasabb mert a megölt járőr egy fél fejjel alacsonyabb volt nálam azaz Forks velem volt egy magas körülbelül.

- Na végre! - csapta össze a tenyerét Forks.

A király hivat minket! Szóval előre Jotunok! - mutatott a palota felé és ugyanazzal a lendülettel el is indult felé.

Gulko kacagva utána ment én pedig némán követtem sereghajóként a kis csapatot.

Ezt a fejezet kép keresése közben találtam! 🤣🤣 Telejsen el tudom képzelni, hogy ez történt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ezt a fejezet kép keresése közben találtam! 🤣🤣 Telejsen el tudom képzelni, hogy ez történt. Komoly ki olyan őrült, hogy kirakja Lokit? 🥺 Hát Loki!!! 💚😈Amúgy csak én nem szeretem Odint?

Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora