Když ze sebe Adam shodil poslední kousek šatstva, vzal si z připravené hromádky potřeb pro koupání kus bílého plátna, které si omotal pevně kolem boků. Koupání s neteří nebylo nepřípustné, ale Elizabeth trvala na zahalení intimních partií. Adam to vnitřně neschvaloval, nechtěl, aby si Lilith už takhle malá vytvořila vůči mužům stud, ale respektoval rozhodnutí její matky a také mu to dávalo určitou volnost v myšlenkách. Když neuvidí Tommyho nahého, bude se moci více soustředit.
Než opustil komnatu, značně roztřesen a vynervován z dalšího společného koupání, ze kterého už tentokrát nebude moci utéct, zahalil se celý do svého domácího dlouhého pláště. Měl podobný jako Tommy, jen v jiné barvě. Ale nákladné výšivky byly téměř stejné. Před pár lety nechal oba pláště pro panstvo zhotovit Denis.
Před koupelnou se zastavil a využil posledních pár vteřin k načerpání duševních sil. Poté vstoupil.
Tommy, jenž stál u kádi a pozoroval, jak John vlévá poslední džber vody, se po něm prudce otočil a pokusil se jakoby usmát. Adam mu to neoplatil, jen přistoupil blíž.
„Můj pane… Mylorde.“ John se poklonil nejprve Tommymu, pak Adamovi a rychle koupelnu opustil. Adam mezitím došel úplně ke kádi a zadíval se do vody.
„Také máte bederní roušku?“ zavtipkoval.
„Ano,“ ušklíbl se Tommy. Adam poznal, podle tónu, jakým to Tommy řekl, že s tím není smířený, ale že určitě respektuje sestřino nařízení.
„Máme stejné pláště.“ Shlédl si menší muž Adama od hlavy k patě.
„Dárek od správce,“ vysvětlil mu Adam. Tommy přikývl a otočil hlavu zpět k vodě. Konečky prstů pohladil klidnou hladinu.
„Vy se moc neusmíváte, že?“ řekl tiše. Adam se napřímil, protože se mu rozbušilo srdce. Takže už si všiml, blesklo mu hlavou.
„Není důvod ke smíchu, mám o vás starost.“ Zadíval se na Tommyho jako správný poručník.
„Jsem v pořádku. Sice si na nic nevzpomínám, ale jinak se cítím dobře. Nic mi nechybí.“ Pokrčil Tommy rameny. Ta Adamova na okamžik poklesla. Slyšet Tommyho říkat, že mu nic nechybí, i když už se přes tři týdny nemilovali, bylo velice kruté a bolestné. Bohužel to Adamovi nepříjemně připomnělo, co chybí jemu. Byl na Tommyho doteky zvyklý, jeho tělo je vyžadovalo každý den. V soukromí se k sobě chovali důvěrně pořád, ale teď to tak nebylo. Nevěděl, co ho to napadlo, prostě se mu asi po těch dotecích zastesklo, proto dal Tommymu dlaň na rameno a něžně jej promasíroval.
„To je příjemné,“ usmál se Tommy.
„Mohu vám později udělat masáž, můj pane. Jste celý ztuhlý,“ navrhl Adam.
„Vy jste víc, ale pokud vás to nebude obtěžovat, tak…“
„Nebude mě to obtěžovat. Máte pocit, že jsem ztuhlý?“ podivil se Adam. Tommyho slova mu došla o trochu později. Všiml si tedy, že se před ním snaží udržet vzpřímený a sebejistý postoj?
„Ano. Vědět tolik informací a nesmět mi je říct, to by napnulo i mě. Nepřekvapuje mne to.“ Tommy věnoval Adamovi úsměv, zatímco si prsty pohrával s drobnými vlnkami, které vytvořil ve vodě.
ČTEŠ
Prsten /Adommy/ ✔️
Fiksi PenggemarAdam a Tommy spolu žijí na hradě Bodiam již čtyři roky. Král sice jejich tajnému svazku požehnal, uvědomuje si však, jak je anglický dvůr ovlivněný intrikami a pomluvami, proto svého věrného rytíře lorda Lamberta pozve do Londýna, aby s ním celou si...