Epilog

342 23 8
                                    

Tommy se svalil udýchaný na Adama a něžně se zahryzl do jeho bradavky.

„Au, za co?" zabrblal Adam. Tommy se usmál do jeho zpocené kůže.

„Na to, že jsi měl před pár týdny zaseknutý meč do boku, jsi nezvykle čiperný," provokoval.

„Buď rád, že už můžu. Dva týdny jsi mi tu fňukal a vyhrožoval, že se půjdeš vyřádit jinam," připomněl mu Adam. Tommy se tiše zasmál a plácl milence hravě po hrudníku. Pak se převalil vedle něj a zadíval se na jeho přitažlivý profil.

„Jako kdyby se nic nestalo, viď?" přivřel oči. Adam přikývl a stiskl blondýnovu ruku ve své. Poté spolu propletli prsty a chvíli si jen hleděli do očí. Zkoušeli, kdo to vydrží déle, aniž by se rozesmál, nebo se na toho druhého znovu vrhl. Nakonec byl ten slabší Adam. I jemu dva týdny abstinence vadily, ale ctil rady, které mu doporučili lékař i Greta. Nechtěl, aby mu popraskaly stehy a dělal vše pro to, aby se rána dobře zahojila.

Naštěstí už to bylo na dobré cestě. Stehy měl venku a o jizvu se pečlivě staral Tommy. Udělal z ní Adamovu přednost. Pečoval o ni, mazal ji hojivými mastmi a občas ji i hladil a foukal na ni, aby Adama tolik nebolela. Na něco víc si ale museli počkat, dokud nebude natolik srostlá, aby se při prudších pohybech znovu nerozšklebila.

I když už se Adam cítil dobře, jejich milování bylo něžné a pomalé. Nikam nechvátali, jen si vychutnávali blízkost jeden druhého. Především byli šťastní, že jsou opět spolu tímto intimním způsobem. I tak to Tommymu připadalo, jako kdyby právě zažil divokou jízdu na koni.

Vedle postele tiše zakňučel Zeus. Tommy ze sebe jemně Adama shodil a přetočil se ke kraji.

„Kamaráde, copak je?"

„Má hlad," zkonstatoval Adam laxně. Tommy psa podrbal za uchem a pod krkem. Zvířeti se to líbilo, protože se okamžitě rozvalilo na záda a nastavilo svému pánovi břicho.

„Chce podrbat," oponoval Tommy.

„To já taky!" ozval se Adam. Tommy se otočil na druhou stranu a shlédl si rozvaleného, nahého Adama zkoumavým pohledem.

„A kde by to mělo být?" zeptal se šibalsky.

„Kde drbeš Zeuse?" napověděl mu Adam. Tommy zamrkal a zkusil si představit, jak Adama drbe za uchem.

„Třeba pod bradou?" střelil. Adam zaklonil hlavu a Tommy ho pošimral na hrtanu.

„A co na bříšku?" zavrněl Tommy. Líbilo se mu, jak se Adam nastavuje. Vypadal ve své nahotě nestydatě a neskutečně svůdně.

„Hm, na bříšku by to bylo hezké," přikývl Adam jako v transu. Tommy doputoval ukazováčkem a prostředníčkem od krku po středu hrudi k Adamovu pupíku a pošimral ho po obvodu ďolíku. Adam se pousmál. Nebyl tolik lechtivý jako Tommy, ale hrozně se mu to líbilo.

„Když ty nemáš žádné chlupy. Zeus se drbe líp, když má celé břicho chlupaté. To už pak není drbání, když se tě takhle dotýkám," protestoval Tommy. Svou ruku ale nestáhl.

„A co to je?" zajímal se Adam. Zvedl hlavu a pak se podepřel lokty. Očima střílel z Tommyho ruky na jeho tvář a potěšeně se usmíval.

„Já nevím. Šimrání, hlazení..."

„Říkej si tomu, jak chceš, ale mně se to líbí. Nepřestávej," nařídil mu Adam a zase se položil. Tommymu ujely oči k jeho povadlému penisu, který spokojeně odpočíval po vydatném milování mezi statnými stehny. Obstarávat tuhle část Adamova těla zvládal po těch letech už na jedničku. S břichem takovou praxi neměl.

Prsten /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat