30. kapitola

224 17 1
                                    

Tommy slíbil při snídani Lucasovi, že si s ním po obědě bude hrát. Bohužel musel svůj slib přesunout až na odpoledne. Nejprve nebyl v moc dobré kondici a pak ho nechtěl z postele pustit Adam. Slyšel až na lorda Howarda juniora, na kterého si Tommy vzpomněl při povídání o Lilith. Pokud se mohl aspoň na něco domů těšit, byla to mimo Elizabeth a Neila ona. To malé pískle nikdy nezklamalo.

Večer před odjezdem z Cheshire se Adam Tommyho zeptal na Emu. Během jejich cesty o ní pomalu nepadlo ani slovo a od chvíle, co si Tommy vzpomněl, jakoby zmizela ze zemského povrchu a ani předtím nikdy neexistovala. Adamovi to ale vrtalo hlavou. Hlavně i z důvodu Tommyho budoucí ženy. Zdálo se, že by byl schopný cítit sympatie tohoto rázu i k ženě. Adam je cítit dokázal. Však existovaly doby, kdy jeho ložnicí procházely hlavně ženy.

„Rozuměli jste si," zamyslel se Adam. „Když jsem přijel od tvého otce, viděl jsem vás dovádět s Lili na nádvoří. Hráli jste nějakou divnou hru s hliněnými kuličkami a důlkem," vzpomínal. Tommyho tvář se rozzářila. Byla to jedna z mála hezkých vzpomínek na čas po napadení.

„Myslíš cvrnkání. S tím přišel Denis. Občas má ten chlap opravdu dobré nápady," pochvaloval si Tommy jejich správce.

„To má," usmál se i Adam. Oba muži seděli doposud u krbu v Tommyho pokoji a popíjeli víno. Tommy se po Adamově souhlasu zvedl a přešel k posteli. Tam ze sebe svlékl to nejnutnější, tedy všechno a zalezl pod přikrývku. Spodním pohledem k sobě Adama lákal.

„Co konkrétně tě ohledně Emy zajímá?" zeptal se. Adam se zvedl také a prozatím se na postel pouze posadil. Tommy se k němu přikradl zezadu a objal ho kolem paží. Jakmile jeho prsty nahmataly knoflíkovou légu na kabátci, začal malé knoflíčky jeden po druhém vytahovat z dírek. Adam se na jeho štíhlé, hbité prstíky zadíval a usmál se. Konečně bylo zase všechno při starém.

„Co jsi cítil, když jsi ji poprvé uviděl? A co potom? Je něco, co se ti na ní hodně líbí?" zajímal se Adam.

„Vypadá jak kluk," zasmál se Tommy. „Když se podívám na jakoukoliv jinou ženu, jako je moje sestra, nebo Anna, nebo Katherine... jsou to přesně ty typy žen, které žádného muže nenechají v klidu a mě naopak ani trochu nevzrušují."

„Jsou to tvoje příbuzné," dobíral si ho Adam.

„Však jsem řekl typy žen... ty mě neposloucháš, že ne?" Tommy se naklonil k poručníkovi blíž a dýchl mu na krk. Adamovi naskákala po celém těle husí kůže.

„Jak tě můžu normálně vnímat, když děláš tohle?"

„Ale předtím jsem to nedělal."

„Možná jsem jen o krok napřed," zavrněl Adam a otočil se víc dozadu. Jeho kabát už byl celý rozepnutý, od prvního do posledního knoflíčku a mezi lemy prosvítala jen bělostná košile, se kterou chtěl Tommy udělat mnohem kratší proces, než se svrškem. K tomu, aby ho Adam nedokázal vnímat naplno rozumem, přispěla i skutečnost, že je Tommy nahý. Jeho nahotu skrývala akorát přikrývka, ale v očích Adama to bylo stejné, jako kdyby se na nahého Tommyho právě díval. Jeho fantazie prostě jela na plné obrátky.

„Zamiloval ses do ní?" vyhrkl Adam, když mu Tommy zajel dlaněmi pod kabát a stáhl ho z ramen.

„Myslíš, že je možné se do někoho zamilovat během třech dnů?"

„Nestalo se ti to u mě?" přivřel Adam oči a pomohl Tommymu se svlékáním kabátu, který pak odložil na němého sluhu vedle postele. Tenhle proces svádění, přípravy na milování a rozhovoru o třetí osobě byl velice zvláštní. V obou mužích se mísila nedočkavost s rozmrzelostí, protože ani jednomu se v takovou chvíli nechtělo mluvit o nějaké ženě, která možná na jednoho z nich zapůsobila silněji, než by bylo na první pohled zřejmé. Na druhou stranu oba cítili, že právě tohle je jedno z témat, které budou muset dřív nebo později vyřešit a pokud to bylo podáno touto formou, tedy s příslibem tělesného potěšení na konci, tíha problému se nezdála tak velká.

Prsten /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat