0.0

2.2K 88 59
                                    

Evet . Sanırım bir tanıtma bölümü için fazla saçma bir başlangıç yaptım . Bil ki seni şu saçma cümlelere çekebilmek bile benim için bir başarı . Normalde " Hadi uzatma be yazar . Kitabı okuyak hadi . " diyen biri olarak seni bu satırlara nasıl çekeceğimi bilgisayarın başında uzunca düşündüm . 

Belki de burayı atladın benim kitabın ilk bölümüne başladın , belki de ilgini çekemedim ve başka bir hikaye bulmak için yolculuğa çıktın bile . Öyle olursa ne aptal duruma düşerim he . 

Neyse birkaç şey söyleyip seni daha fazla tutmayacağım . Zaten Harry Potter bilmeyen birinin şu hikayeye girme amacı olamaz . Kitapları , filmleri yalayıp yuttum . Yani bu konu hakkında bilgili biri olduğumu gururla söyleyebilirim . 

Bu kitabı yazma serüvenim bir hayli garip oldu . 22/11/2019 tarihinde daha önce hayatımda yapmadığım bir şeyi yapıp bu kitabı yazmaya başladım . ABLAMIN gazı ile . Sonra ben bu kitabı 12/06/2020 tarihinde bitirdim . Yaklaşık 7 ay gibi bir süre bu kitap üzerinde uğraştım . ( Minicik bir ara bilgi . Yazarın aç gözlü bir mahluk olduğu için arada başka kitaplar da yazmaya başladı . ) Ve kitap bittiğinde hiç içime sinmedi . 

Çünkü o 7 ay sürecinde sanırım biraz okuma tarzım değişti . İlk  yazdığım hali birinci kişi ağzından anlatılıyordu ve normalde ne kadar hafif bir dil sevsem de kitapta acayip boş yaptığımı fark ettim . O yüzden 29/06/2020 tarihinde bu kitabı baştan yazmaya başladım . TAMAMEN BAŞTAN . 

Bazı minik değişiklikler yaparak ve üçüncü kişi ağzından anlatıma geçerek kitabı yeniden yazıyorum . Merak etme kitabı yarıda bırakacak kadar gıcık bir insan değilim . Yani inşallah kitabın sonunu göreceksin . Zaten çoğunu yazdım ve her gün yazmaya devam ediyorum . 

Şimdi aslında en başta yapmam gerekeni yapıp kitaptan kısacık bahsetmem gerek . Çapulcular zamanını anlatıyor . Ne kadar ilgini çeker bilemem ama benim ilgimi çekiyor . Ve kendim hakkında minik bir bilgi vermem gerekirse üzücü şeyler yapamadığımdır . Yani kitabın sonunda Lily ve James'in öldüğü , Sirius'un Azkaban'a atıldığı bir Rowling evrenine geçmeyeceğiz . Kendi minnoş bir sonumuz olacak . 

Burası sanırım kitap için vote dilenciliği yapmam gereken yer . Ama ben öyle bir şey yapmayacağım . Yeni bölüm gelmesi için işte efendim şu kadar vote gelirse yeni bölüm gelecek gibi bir hayvanlık yapmayacağım . Vote atman beni mutlu eder ama yorum yapman beni harika hissettirir . Wattpad'de şöyle bir şey vardır ki insanlar kitaptan çok yorumlara gülerler . Yani yorumlara gelip başka yerde yapamadığın boşu , düşünceni , gününün nasıl geçtiğini her şeyi yaz . 

Gel dilersen akşam yemeğinde ne yediğini yaz . Bana fark etmez . Boş bir insan olduğumdan yorumlarını okuyacağımdan emin olabilirsin . Eğer benim gibi boş bir insan hakkında bir şeyler merak ediyorsan yorumlarda sorabilirsin . 

Ve sanırım bu kadardı . Günlerden 31 Ekim 2020 . Büyücülük Dünyamız için bu kadar önemli olan bir günde bu kitabı paylaşmak gerçekten mutlu edici . Hadi bakayım şimdi seni diğer bölüme alayım . 

Dombili Baykuş büyülü günler geçirmeni diler ;) 

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin