Facebook csoport

2.7K 50 4
                                    

Sziasztok!

Előre is elnézést kérek, hogy nem új résszel jelentkezem...

Tizenkét éves korom óra szeretek írni, egy csomó elkezdett történet megtalálható a számítógépemen, amiknek 80%-a fantasy, megírásukkal pedig sose jutottam pár fejezetnél tovább...
Éppen ezért nagyon fura számomra, hogy most itt vagyok egy romantikus történettel, ami már rendelkezik 21. fejezettel. Igaz, mostanában ritkábban jönnek új részek, de ígérem, hogy nem fogom abbahagyni a sztori írását.

Egy barátnőm javaslatára kezdtem el a wattpadon írni, igazából csak szórakozásból, így még a kezdetekkor egyszer-kétszer megosztottam Facebookon a történetet, aztán úgy voltam vele, hogy aki rátalál az rátalál, nem fogom mindenki torkán lenyomni.
Emlékszem, mikor megkaptam az első vote-omat, és rögtön azt számolgattam, hogy milyen sok vote-om lesz, ha minden fejezetre kapok egyet... És én már ennek is úgy örültem, mint majom a farkának.
Most pedig ott tartunk, hogy minden fejezetre azonnal összejön 20 vote, valamint kedves kommentekkel is ellátok, amiket nagyon köszönök ♥

Tudom, hogy a történet nem tökéletes, azonban pont ezért szeretek napló formában írni, ugyanis így az összes hibámat rá tudom fogni a karaktereimre :D Naplóírás közben elkalandoznak a gondolataik, a lényegre fókuszálnak, nem magyarázzák agyon a dolgokat...

És amiért ezt a bejegyzést létrehoztam...
Sokatok neve ismerős (főleg, ha sokszor vote-oltok vagy kommenteltek), én azonban szeretnélek titeket jobban is megismerni. Éppen ezért gondoltam arra, hogy létrehozok egy Facebook csoportot, ahol mindig tájékoztatnálak titeket arról, hogy is állok a következő fejezettel, kibeszélhetjük az új részt, elmondhatjátok a véleményeteket (természetesen kulturáltan), kérdezhettek, stb.

A kommentszekcióban hagyom a csoport linkjét. Ha felkeltettem az érdeklődésed, csatlakozz ♥

Tiltott gyümölcsOnde histórias criam vida. Descubra agora