Furcsa Egy ember

51 5 4
                                    

Már minden ember menedékbe húzódott, csak mi négyen maradtunk a szakadó esőben. A villámok fényei betőltötték az eget, míg az egyre erősödő dörgések visszhangoztak a térben. Noah volt a első, aki felfogta, hogy pontosan mi is történik körülöttünk, majd elkezdett futni. Ekkor már mi is észhez tértünk, és jobbnak látva utánna szaladtunk. Szakadó esőben, úgy hogy alig láttunk valamit, miközben a villámok beterítik az eget egyaránt volt félelmetes de mégis szabadnak éreztem ott magam. A mély, hangos dörgések amiktől bele remeg a testem, arra késztetnek, hogy adjak ki mined fájdalmat, keserűséget amit eddig elviseltem, és csak üvölcsek teljes erőmből. Ez az érzés ragadt meg bennem, mire egy házhoz értünk, ahova mi is behúzodhattunk. Bőrig ázva léptünk be, ahol Noah már várt minek egy száraz törölközővel. Körbe nézve minden hol régi fa butorokat láttam ami egy barátságos hangulatot árasztott. Melletünk egy nagy kanapé, a falakon pedig különféle festmények voltak felakasztva. Közelebb mentem az egyikhez ami egy tavat ábrázolt az erdő közepében. A tó közelében egy apró pad volt ahol jobban megnézve egy kislány ült háttal.
- Hol vagyunk? - hallottam meg, Nency hangját a hátam mögül
- A házamban. Maradjatok itt amíg el nem áll az eső.
Szóval itt lakik Noah. Hmmm. Más milyennek képzeltem.
- Mi az Rachel, talán nem tetszik? Nagyon elgondolkodtál.
- De tetszik, szép.
- Magadban laksz itt? - kérdezte Danken aki eddig velem együtt csodálta a festményeket.
- Nem, nagyapával, csak megint elment valahova. Majd csak előkerül később. Addig is jobb lenne, ha most lefürödnénk, nehogy megfázzunk. Lányok ti nyugodtan mennjetek használjátok a fenti fürdöt. A folyosó végén balra, míg mi a lentit fogjuk.
- Rachel, te menj előbb, mert már egy ideje reszketsz. - Ekkor vettem csak észre, hogy mennyire remegek.
- De te is ugyan úgy vagy Nancy.
-Ne izgulj miatta, a hülyék nem fáznak meg. - szólt be azonnal Danken
- Mit mondtál vakarék, tudd meg ez rád is vonatkozik.
És már kezdték is a vitájukat, amit szívesen végig hallgattam volna, de mennem kellet. Nincs is annál jobb érzés mint egy nap alatt kétszer bőríg ázni, csak most jó meleg vízzel. Kilépve tiszta ruhát találtam az ajtó előtt. Noah egyik nagy kapucnis felsője volt, amit gyakran láttam rajta, és el is akartam már csórni, meg egy torna nadrág. Viszonylag hamar kész is lettem az öltözködéssel, majd hagytam, hogy Nancy foglalja el a fürdöt. Addig én gondoltam lenézek, hogy mit csinálnak a fiúk. Dankent láttam meg, ahogy a kanapén ülve teát iszogatott. Ez egy remek lehetőség volt, hogy pár dolgot megtudjak így nem is habozva szembe ültem vele. Csak furcsán nézett, de hagyta hogy beszéljek.
- Szóval, ti Nancyivel együtt vagytok vagy mi?
Látszott, hogy nem számított a kérdésre így félre nyelt, de pár köhögés után már képes volt válaszolni nekem.
- Nem, minek?
- Hát a mozis eset nem erről árulkodott.
- Nézd ami ott történt maradjon is ott, ez pedig ha jól tudom titok.
-Persze, nem mondtam el senkinek. De akkor szerelmes vagy Nancybe nem?
-Csak nem fogsz lekopni a témáról igez?
- Pontosan- kezdtem el vigyorogni mint egy vadalma.
- Nos, mint tudod gyerek kori barátok vagyunk, mivel jóban vannak a szüleink. Ennyi.
-Nem hiszek neked. Ha tényleg ennyi lett volna akkor nem viselkedtél volna vele úgy.
- De sajnos ennyi az egész. Meg ha, tegyük fel ha össze jönnénk akkor se lenne semmi belőle.
- Ezt nem tudhatod, míg meg nem probálod.
- De igen tudom.
- És mért ha? Most mért nem jó?
- Mert van barátnőm. - és ezt úgy mondta, mintha csak azt mondaná, hogy esik az eső.
-Miiiii?? Mi az, hogy van barátnőd. És ha igen ez nem szép dolog Nancyivel szemben.
- Túl bonyolult ez az egész. Már lassan egy honapja, hogy járok a lánnyal, de valami nem stimmelt. Hiába lett barátnőm, mégis folyton Nancyvel voltam. Azt hittem csak régi barátok vagyunk de mikor ma láttam, hogy elaludt a moziban akkor jöttem csak rá, hogy ez nem csupán barátság amit érzek.
-Szereted Nancyt.
-Tudom, de nem akarom. Mit tegyek?
-Nézd az ember nem döntheti el kit szeret. Ezért először szakits azzal a lánnyal, ő sem és te sem érdemlitek meg, hogy egy rossz kapcsolatba maradjatok.
- Ez igaz. És utána?
-Utána jöjjetek össze Nancyivel.
-Kizárt.
- Most miért cukik lennétek együtt.
- Köszi Rachel.
- Nem tesz semmit. De én leszek a koszorús lány.
Erre csak elmosolyodott, mikor Noah jött oda hozzánk.
- Ti meg mit csináltok itt?
- Csak beszélgettünk. - feletük egyszerre.
Noah a fejét kapkodta köztünk, mikor én közöltem, hogy fáradt vagyok ezért lefekszem aludni. Noah szobáját használhadtuk aludni Nancyvel. Mikor beléptem Nancy már aludt, így csendbe, hogy ne zavarja én is lefeküdtem aludni.

***
Reggel arra ébredtem, hogy valaki a vállamat rángatja. Noah volt az és kérte, hogy sürgősen menjek nagyapa irodájába. Belépve már várt és amint meglátott szorosan megölelt, amit viszonoztam. Miután elengedett komolyan fejjel nézett rám, amitől kirázott a hiden.
- Sok mindent kell megbeszéljünk, és tudom, neked is rengeteg kérdésed van de most a legfontosabb, hogy..... Carlos felébredt!

Gyerekkorom küszöbénTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang