Hoofdstuk 39: 's Nachts.

730 26 3
                                    

Hoofdstuk 39: 's Nachts.

Louisa's POV:

Doordat ik net met Lucas op jacht was geweest was ik totaal niet moe toen ik naar bed ging. Gefrustreerd draaide ik me voor de honderdste keer om en toen ik nog steeds niet in slaap kon vallen gooide ik de dekens van me af en ging rechtop in bed zitten. Mijn bed stond gelukkig dicht bij het raam en toen ik naar het voeteneinde van mijn bed kroop kon ik met de dekens om me heen naar buiten kijken. Het viel me op dat het buiten erg licht was en toen ik naar de lucht keek zag ik een grote volle maan. Behalve de maan zag ik allemaal sneeuwvlokken naar beneden dwarrelen en dromerig staarde ik naar het tafereel. Pas toen ik een hand op mijn wang voelde ontwaakte ik uit mijn trance. "Het is prachtig niet?" fluisterde Lucas. "Ja" zei ik zachtjes. "En toch geloof ik dat ik nooit iets mooiers zal zien dan jouw gezicht als je aan het dagdromen bent" zei hij met een schorre stem. Langzaam draaide ik me om en ik keek naar zijn gezicht dat blauw oplichtte in het licht van de maan. Ik ging iets meer naar achteren zitten toen ik merkte hoe dichtbij Lucas was. "Dank je." fluisterde ik blozend. "Sorry als ik je wakker heb gemaakt Lucas" zei ik toen ik me realiseerde dat hij waarschijnlijk wakker was geworden door het kraken van het bed. "Ik was al wakker, ik kon net zoals jou niet slapen." "O" antwoordde ik alleen. Opeens sloot Lucas zijn ogen en verbaasd keek ik hem aan. Hij hield zijn ogen gesloten, maar hij streek zachtjes met zijn hand langs mijn hals en over mijn rug. Ook kwam hij nog dichter tegen me aan zitten en ik ging nog een stukje naar achteren, maar ik was vergeten dat ik al op het randje van het bed zat waardoor ik nu achterover viel. Ik sloot mijn ogen en opeens voelde ik Lucas' hand rond mijn pols. "Louisa!" riep hij geschrokken. Ik voelde hoe hij me terug trok, maar in plaats van me overeind te trekken viel Lucas achterover op mijn bed en ik viel bovenop hem. Zodra ik mijn ogen weer open had, zag ik zijn ogen lichtgevend rood worden. Met zijn ene hand had hij nog steeds mijn pols vast, maar met zijn andere hand pakte hij mijn schouder vast en legde mijn met mijn rug op bed. Ik was nog warm van binnen als ik dacht aan hoe ik op zijn blote borst terecht kwam. Lucas liet mijn pols los en schouder los, maar hij bleef bovenop mij liggen. Ik voelde zijn hart kloppen en dat van mij begon steeds sneller te slaan. Lucas staarde me aan en langzaam duwde hij zijn lippen op mijn mond. Ik streek over Lucas' rug en voelde dat zijn vleugels verschenen waren. Zachtjes zoende ik hem terug terwijl ik over zijn vleugels streek. Nu sloot ook ik mijn ogen en legde mijn handen op zijn rug. Langzaam streek ik omlaag en Lucas sidderde bij die aanraking. Opeens stopte hij met zoenen en toen ik mijn ogen open had zag ik dat hij het bandje van mijn onderjurk van mijn schouder af schoof. Zachtjes gaf hij zuigzoentjes op mijn hals en toen hij bij mijn sleutelbeen kwam zoog hij wat harder op één plek. "Lucas?!" riep ik ademloos. Dit voelde zo heerlijk en zo nieuw voor mij. "Louisa je bent zo zacht." zei Lucas zwaar ademend. Nu legde ik mijn hand op zijn wang en meteen legde hij zijn hand bovenop die van mij. Hij sloot zijn ogen en zachtjes gaf ik hem een zoen. "Lucas blijf alsjeblieft bij me vanavond." vroeg ik zachtjes. "Als jij dat niet erg vindt Louisa, dan zal ik bij je blijven." antwoordde hij.

Lucas' POV:

Ik wist dat mijn ogen lichtgevend rood zouden zijn als ik ze zou openen, maar dat maakte me niet zo veel uit. Louisa schoof opzij, waardoor ik naast haar kon gaan liggen. Ik ging naast haar liggen en trok de dekens over ons heen. Ik legde mijn arm om haar middel en voorzichtig trok ik haar tegen me aan. Opeens draaide ze zich om waardoor ze met haar gezicht vlak voor het mijne lag. Ik zag dat haar wangen kleurde en ze keek meteen weg. Ik pakte haar handen en legde die op mijn borst, maar zodra ik dat deed voelde ik mijn hart sneller kloppen. Louisa legde haar hoofd tegen mijn borst aan en ik zag dat ze glimlachte. Na even schoten haar ogen open en zachtjes fluisterde Louisa: "Lucas...." "Wat is er Louisa?" vroeg ik meteen. "Ik ... zou je voortaan naast me kunnen slapen Lucas?" zei Louisa. Ik keek naar Louisa haar ogen. Ze waren gewoon blauw, maar toen ik heel goed keek zag ik kleine rode lichtjes in haar ogen. "Natuurlijk wil ik dat wel Louisa." zei ik zachtjes waarna ik haar zachtjes zoende. Opeens zag ik een rode plek op haar hals net boven haar sleutelbeen. Ik had best wel hard gezogen toen ik haar daar een zoen gaf. "Heb ik je pijn gedaan Louisa?" vroeg ik bezorgd. "Nee helemaal niet Lucas. Alles wat je deed was ... heerlijk." fluisterde ze en zachtjes gaf ze een zoen op mijn borst. Mijn hart klopte in mijn keel en ik legde mijn armen om Louisa heen. "Zou je bij mij willen blijven? Als je zestien bent en op de leeftijd dat de meeste meisjes trouwen." Het bleef even stil en ik voelde dat Louisa's hartslag steeg. "Ja, ik zou voor eeuwig bij je willen blijven." antwoordde Louisa zachtjes. "Zou je dan met me willen trouwen?" vroeg ik zonder dat ik er erg in had.

Mijn Liefde voor Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu