Hoofdstuk 61: Eindelijk rust.
Louisa's POV:
Ik was weer een beetje bekomen van de schrik en begon me een beetje ongemakkelijk te voelen bij Lucas op schoot. Vanuit mijn ooghoeken keek ik hem aan en tot mijn opluchting leek hij het niet te merken. Ik bestudeerde zijn gezicht en schrok op toen hij me opeens recht aankeek. Even staarde ik hem aan, maar al snel voelde ik mijn wangen rood worden en keek ik weer de andere kant op. Waarom voelde ik me opeens zo nerveus? Ik ging een beetje ongemakkelijk verzitten en wriemelde wat met mijn vingers. Toen ik weer wilde gaan verzitten besloot ik dat ik maar van zijn schoot af moest gaan. Snel stond ik op, maar ik was kennelijk iets te snel opgestaan want ik werd duizelig en viel achterover. Lucas ving me meteen op. "Louisa!" riep hij geschrokken. Meteen opende ik mijn ogen, die ik van schrik gesloten had. "Het gaat wel, ik stond alleen te snel op Lucas." zei ik zachtjes. Hij trok me weer terug op schoot, maar nu zodat ik hem recht aankeek. "Louisa laat me alsjeblieft niet telkens zo schrikken..." zei hij zachtjes. Ik knikte en keek daarna weg om mijn alweer rode gezicht te verbergen.
Lucas' POV:
Ik keek Louisa aan en meteen zag ik wangen rood worden. Toen ze zag dat ik haar recht aan bleef kijken, bloosde ze nog heviger en dat zag er zo lief uit dat ik het niet kon helpen om haar een kus op haar wang te geven. Ze keek me eerst verbaasd aan, maar nadat ik haar weer op schoot getrokken had, met haar gezicht naar me toe, legde ze haar armen om mijn hals. "Jij bent ook een engel, een reddende engel." fluisterde ze zachtjes nadat ze een zacht kusje op mijn wang gaf. Ik was overdonderd doordat ze dat zei en wist niet wat ik moest zeggen. Pas toen ze rustig uitademde en ik haar hoofd op mijn schouder voelde rusten had ik door dat ze doodmoe was. Ze was geen vampier meer en had dus ook weer slaap nodig, dat was ik helemaal vergeten... Ze was wakker gebleven voor mij, daarom reageerde ze ook zo heftig op wat ik zei of deed... Zachtjes tilde ik haar op en nadat ik de dekens aan de kant getrokken had ging ik samen met Louisa in bed liggen. Ik gaf haar nog zachtjes een zoen op haar voorhoofd en sloot daarna ook mijn ogen. Eindelijk rust en nu ook voor Louisa.
JE LEEST
Mijn Liefde voor Jou.
RomansaLouise (14 jaar) woont alleen met haar grootvader in Oostenrijk. Als ze op een keer vanuit het bos naar huis loopt wordt ze aangevallen door een vreemd wezen met felrode ogen. Wat is dat voor een wezen? en waarom voelt zij zich vreemd als de nieuwe...