Şarkıyı isteyen dinleyebilir.
Sabah gözlerimi duyduğum tıkırtılarla araladım. Uyuşuk masanın üzerindeki vazoyu düşürmüş ve çıkan sesten korkarak yatağa çıkmıştı. Dün koltukta yaptığım için belim biraz ağrıyordu ama katlanılamayacak kadar değildi. Ecrin yatağa zıplayan Uyuşuk yüzünden korkmuş ve uyanmıştı. Ecrin bir yere bir de yatağındaki Uyuşuk'a bakarak uykulu gözlerle üzerinden ittiği yorganı geri üzerine çekti. Ecrin'in uyanmasına hiç şaşırmamıştım çünkü kuş gibi uyurdu, uyurken duyduğu en ufak sesten korkar ve uyanırdı. Onu bu odanın içinde benim yanımda görmek beni mutlu ediyordu. Geçmişimden bir kişi yanımdaydı, hem de değer verdiğim bir kişi.
Belimin ağrımaması için yavaşça ayağa kalktığımda kulaklığımın koluma dolandığını fark ettim. Kulaklığı kolumdan düzgünce çıkararak sehpanın üzerine koydum. Banyoya doğru ilerledim, ışı açarak banyoya girdim. Beyaz, köşelerinde çiçek deseni olan banyo aynasının karşısına geçerek kendime baktım. Dün silmeyi unuttuğum makyajım yüzüme dağılmış, saçım birbirine girmiş ve gözaltım hafif morarmıştı. Uykumu iyi alamadığımdan dolayı hala uykum vardı. Banyo dolabından makyaj temizlemeye suyu ve pamuk çıkararak yüzümdeki dağılmış makyajı sildim. Suyu açarak yüzümü de yıkadıktan sonra banyo havlusuyla yüzümü sildim ve banyodan çıkarak ışığı kapattım.
Ecrin hala uyuyordu. Yerde kırılmış olan vazoya bakarak yüzümü buruşturdum. Uyuşuk Ecrin'in yanında yatakta yatıyordu. Uykulu gözlerimle etrafı süzdüm ve giysi dolabıma doğru ilerledim. Dün üzerimdeki ceketimi çıkarıp yere attım ve dolaba baktım. Beyaz bebe yaka gömlek, açık kahverengi kazak ve beyaz pantolonumu alarak dolabı kapattım. Tekrar banyoya ilerleyerek ışığı açmadan içeriye girdim ve kapıyı kıyık bırakarak dün giyindiklerimi üzerimden çıkardım. Üstümden çıkardığım kıyafetlerimi klozetin üzerine koydum ve dolabımdan aldığım kıyafetlerimi üzerime giyerek ayakkabılarımı elime aldım. Klozetin üzerinden kirli kıyafetlerimi alarak kirli sepetine attım. Banyodan çıktım ve kapıyı kapattım. Yere attığım ceketimi yerden alarak dolabımın kapağını açtım ve elimdeki ayakkabılarla ceketimi üst rafa fırlattım. Açık kahverengi ceketimi alarak dolabın kapağı kapattım. Kıyafetlerimi katlamaktan nefret ederdim. Odamı temizlemeye gelen bayan genelde dolabı toplardı. Gömleğimin kollarını düzgünce kıvırarak üstüme baktım, iyi duruyordu.
Arkamı dönerek Ecrin'e baktım, hala uyumaya devam ediyordu. Kanepenin üzerinden telefonumu aldım ve saate baktım. 9.30 olmuştu, ilk dersim olsa bile çoktan kaçırmıştım. Üniversite ve diğer işleri aynı anda yürütmekte zorlanıyordum, şu sıralar fazla boşlamıştım üniversiteyi. Sınavlar ne zaman başlıyor onu bile bilmiyordum. Telefonun etrafına kulaklığımı sardım ve cebime koydum. Yatağa doğru ilerleyerek Ecrin'i birkaç kez dürttüm. Ecrin anında gözlerini açarak yatakta oturur pozisyona geldi. Uykulu gözlerle bana bakmaya başladı, ona gülümseyerek elimle banyoyu işaret ettim. Başını sallayarak üzerinden yoraganı itti ve yataktan aşağı indi. Ecrin uykulu gözlerle banyoya doğru ilerlerken ben de Uyuşuk'u yataktan indirerek dağıttığı yatağı topladım ve yerdeki yastıkları yatağın üstüne koydum. Dolaba doğru ilerledim ve düz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Dolabın arkasından süpürgeyi ve kepçeyi alarak kırılan vazoya doğru ilerledim. Kırık vazo parçalarını düzgünce süpürgeyle bir yere topladım ve süpürge yardımıyla kepçeye koydum. Çöpe doğru ilereyerek kepçenin içindeki cam kırıklarını çöpe döktüm. Süpürgeyi ve kepçeyi yerine koyarak Uyuşuk'a baktım. Kanepenin üstündeki iplerle oynuyordu. Onu alarak taşıma kabına koydum. Ecrin nihayet banyodan çıktığından esniyordu. Bana döndü ve gülümsedi.
"Günaydın!" Ben de ona gülümseyerek aynı cevabı verdim. Ecrin kapının yanındaki valizine ilerleyerek içinden kahverengi bebe yaka gömlek, beyaz kazak ve kahverengi pantolon çıkardı. Bana dönerek elinde kıyafetlerini salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miras Mektubu #Wattys2014
Teen FictionKapağı hazırlayan Melis Oral'a teşekkür ediyorum ^^ Mavi gözlerimi kahverengi gözlerine diktim. Kalbim sanki bir kuştu ve kafesinden çıkmak için çırpınıyordu şuan.O hep benim yanımdaydı, beni anlıyordu, beni dinliyordu ve en önemlisi tüm geçmişime r...