Bugün rüzgar farklı esiyordu. Soğuk ve acımasızdı. Küçük iğneler şeklinde batıyordu Borkul'un yüzüne. Gri bulutlar vahşi akbabalar gibi toplanıyordu. Bir kaç saat içinde çıkacak fırtına yağmur ve rüzgar olmayacaktı. Ork lideri elinde tuttuğu demir kaskını takarken alışık olmayan kafası inat etti. Bu sefer sahip olduğu tüm korumaya ihtiyacı olacaktı. Borkul ellerini zırhının boyun kısmına getirerek kendini rahatlatmak için biraz daha düzeltti. " Açıkçası, bu kadar kalabalık olacaklarını tahmin etmemiştim " dedi komutan Alain, kırmızı püsküllü kaskını takmadan hemen önce. Komutan'ın sesinde bir gerginlik yoktu. Ama alnından yanağına süzülen ter damlaları kaskını ıslatıyordu. Evans kuleye ve karşısındaki ölümsüz orduya bakarken " Hepsini nasıl yeneceğiz ? " dedi. Borkul karşısındaki alanı hatırlamak için hafızasına almaya başladı. Kuleye iki yüz metre uzaktalardı. geniş açıklıkta çimenler bile yoktu. açıklığın ucu zincirli ormanla bitiyordu. Sarmaşıklar o kadar sıktı ki savaşmak değil, içinden yürümek bile zor bir iş olurdu. Borkul derin bir nefes alarak karşısındaki orduya baktı. Kule'nin önünde iskeletlerden kurulmuş tam disiplinli bir ordu vardı. Hiçbiri kıpırdamadan önüne bakıyordu. Canlı gibi görünmeye bile çalışmıyorlardı. Kule'ye en yakın, en arka sırada iki ayrı birlik vardı. Zincir ve çelik zırhlar giymişlerdi. Kollarındaki kalkanlar Exintis kalkanlarınki kadar büyüktü. Lanetlilerin yüzleri bile görünmüyordu. Onların önünde farklı çeşit zırhlar giyen üç lanetli vardı. diğerlerinden daha büyük ve daha uzun boylulardı. Büyük elleriyle bir insanı rahatlıkla tutabilirlerdi. Ön ellerinden destek alarak oturmuş bir köpek gibi görünüyorlardı. Kafalarının arkasında oturmuş olan iskeletler sessizce bekliyorlardı. Dürbünüyle bakan Alain iri iskeletlerin üzerlerindekileri işaret ederek " Alınlarında güneş damgaları var. Onlar komutanlar olmalılar " dedi. Damgalıların önünde ise iki birim, en önde ise dört birim hafif zırhlı iskeletler vardı. Köyde gördükleri iskeletlerin aynılarıydı. Ama sayıca insan ordusundan fazlalardı. Görünüşe göre karşılarındaki ciddi bir savaş olacaktı.
<Bu kısım genel olarak sadece taktik konuşmakla geçiyor. Uzun değil ama savaş planı ile hiç ilgilenmiyorsanız ikinci kalın yazıya kadar atlayabilirsiniz>
Tüm insan komutanlar Borkul ve komutan Alain etrafında toplandılar. Tüccar Leo komuta edebilecek en iyi aday için Odyun'un yerine yıldızların başına geçmişti. Evans ise kendi ordusunu komutanları yardımı ile uzaktan yönetecekti. Daranlılar ve Yıldızlar piyade birliğini oluşturuyordu. Karşılarında altı zırhsız iki zırhlı birlik olacaktı. Komutan Alain etrafındaki tüm liderlere seslenerek " İlk önceliğimiz zırhsız düşmanların sayısını azaltmak olmalı. Ben süvarimle ilk hücumu başlatabilirim. Ama rakip mızrak duvarı yapmayı başarırsa tüm atlı gücümüzü kaybederiz. " Alain yanına dönerek Borkul'a " Mızrak duvarı yapabilirler mi ? " dedi. Borkul başını sallayarak " Evet. Karşımızdakini bir insan ordusu kadar zeki varsayman gerekiyor ". Alain derin bir nefes aldıktan sonra " Hiç kimsenin bu konuda bir fikri var mı ? " dedi. Felecia birkaç adım yaklaşarak elindeki yayı salladı. " Onları tüm gün ok yağmuruna tutabiliriz. Onların okçusu olmadığını varsayarsak çok kayıp vereceklerdir. " dedi. Alain başını olumsuz bir şekilde sallayarak " Savaşı uzatırsa büyücü beklemediğimiz sürpriz bir saldırı yapabilir. Zaten sayımız az iken beklenmedik bir saldırı yenilmemize sebep olur " dedi. Borkul " Ama sürprizi biz yaparsak avantaj bize geçer " dedi. Herkes kendisine baktığında ork lideri bir an duraksadı. Taktiklerini daha önce hiç sesli konuşmamıştı. Alain " Seni dinliyoruz efendi Borkul " dediğinde Borkul konuşmaya devam etti. " Yamyam orkların sık kullandığı bir taktik var. Onu burada kullanabiliriz. Biraz riskli olacak ama başarabiliriz. " Evans sinsi bir şekilde gülümseyerek " Riskli hamleleri severim. Şimdi dikkatimi çektiniz efendi ork " dedi. Borkul Evans ve Leo'yu işaret ederek " Piyadeler önden hücuma başlayacak " dedikten sonra Komutan Alain'e döndü. " Atlılarını Piyadelerin arkasına saklayarak yavaşça takip edeceksin. Yeterince yaklaştığımızda Piyadeler ayrılarak kanatlara saldıracak. Düşman Piyadelerle savaşmak için hazırlandığı için kalkanlılarını önce tutacak. Mızrak duvarı oluşturmaya fırsat bulamadan süvariler ile hücum ederek düşmanı darmadağın edeceksiniz. " Borkul planını anlattığında herkes kafasını eğerek düşünmeye başladı. Felecia kafasını kaşıyarak " Bize ork bölgesinde saldıran orklar da aynı şekilde saldırmadılar mı? Ya damgalı komutanlar bu taktiği senden bekliyorlarsa- ? " Alain araya girerek " Hayır, Hayır, aslında güzel plan. Ama süvariler olarak hızımız kesildiğinde dört düşman birliğin arasında kalacağız. Öndekileri temizlesek bile arkada iki tane daha zırhsız birlik var. " dedi. Borkul sırtını hafifçe dikleşti. " O noktada ben ve orklarım devreye girecek. Sizin arkanızdan yetişerek ikinci darbeyi vuracak ve geri çekilmenizi garantiye alacağız. " Planlarının başlangıcı sağlam ve hazırdı. Ama aynı sayıda asker olmasına rağmen savaşı kazanmış sayılmazlardı. Evans ellerini hafifçe şaklatarak " çok güzel " diyerek Borkul'u tebrik ettikten sonra " Sayımızı eşitlediğimize göre şimdi komutanları hedef alabiliriz. " dedi. Alain Borkul'a baktı " Parçalamamız gereken üç komutan var. İki birlikle dövüştükten sonra ortadaki komutanı halledebilir misin ? " Borkul hafifçe gülümseyerek arkada bekleyen orklarına doğru baktı. Hepsi savaşmaya hazır bir şekilde yerlerinde zıplıyor, kollarını ve bacaklarını hareket ettirerek ısınıyorlardı. " Kesinlikle ". Alain Evans ve Leo'ya dönerek " Biz saldırdığımızda düşmanlar ikiye bölünecek. Komutanlar muhtemelen geri çekilmek yerine ileriye hareket edecekler. Kontrol menzillerini bilmiyoruz ama çok uzun olmamalı. Onları karşılayabilir misiniz ? " Evans ellerini arkasında birleştirdi. " Emrimdeki komutanlar işlerinde çok iyidir. Onlara güvenebilirsiniz ". Leo ise biraz tereddütlüydü. Yine de kendinde güç toplayarak " Komutan elimize geçen ilk fırsatta tozlarına ayrılacak " dedi. Odyun'un kendine güvenini taklit etmeye çalışmıştı ama onda Odyun'un karizması yoktu. Alain ikisinden de cevabını aldıktan sonra " Büyücüye ulaşmamızı engelleyen tek bir sorun kaldı. Zırhlı lanetliler. Evans sahte bir öksürük ile herkesin dikkatini çekti. " Felecia süvariler geri çekilene kadar komutanları ve zırhlıları ok yağmuruna tutarak kıpırdamalarına engel olur. Ardından yakın silahları ile Borkul'a yardım ederler. Biz Borkul'a katılana kadar ork birliği onların bizim tarafımıza geçmelerine engel olurlar. Sonunda ise Leo ile benim adamlarım onları sayı avantajımızla çembere alırız ve geri çekilmiş olan süvari birliği ile ikinci bir hücumla işlerini bitiririz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EjderKral : Ölülerin Sandığı(Tamamlandı)
FantasyDoğuda bir ejderha, bir iblis uyanıyor. Kararmış dumanların altından kendini gösteren bir güç, yıldırım seslerinin arkasına saklanarak büyüyor, kendini göstereceği ve tüm dünyayı boğacağı zamanın gelmesini sabırsızlık ile bekliyor. Bu yükselişe kim...