Bu kısım yazıldığı sırada 13. Bölüm yayınlandı. 11.10.2020
*Tüm kitabı bitirmediyseniz son sözü kesinlikle okumayın. Kitabın bazı sırlarını bozabilir*
Son söz, biraz melankolik gelebilir. Ama şu anda hissettiklerimi yazmak istiyorum. Bu yüzden istemezseniz okumak zorunda değilsiniz. İçerisinde kitap ile ilgili önemli bir bilgi yok.
Gelecek bölümlerde okunup okunmayacağını bilmiyorum. Ama şu anki istatistiklere baktığımda durum pek iç açıcı değil. Görünüşe göre kitap umduğum kadar ilgi çekici değilmiş.
Yine de bu son söze kadar okumayı başarmış birileri varsa,
Okuduğun için teşekkür ederim.
Uzun süredir yazarlık konusunda sadece araştırma yapan birisi olarak, sevdiğim bir şair tarafından hem okumaya hem yazmaya teşvik edildim. Bu kitap onun tavsiyesi boşa gitmesin diye yazıldı. Kitabı bitirdiğim ya da yazdığım için pişman değilim. Bir şeyler denedim, başarısız oldu. Bu tekrar denemeyeceğim anlamına gelmiyor. Sadece tekrar profesyonel bir çalışma yazmadan önce biraz bekleyeceğim anlamına geliyor.
Bir buçuk yıl boyunca üzerinde uğraştığım kitabımda karakterlere bağlandım. Nasıl davrandıkları, kişilikleri benim için önemli bir yer kaplamıştı. Bu yüzden kitabı nasıl sonlandıracağım konusunda oldukça sorun yaşadım.
Orjinal tasarımımda Borkul ve Elyon hayatta kalıyordu.
Bir başkasında sadece Elyon ölüyor, iblis Borkul'a hayal gördürerek aklını yavaş yavaş yozlaştırıyordu. Ama bunların hiçbiri olmadı. Kitap boyunca birden fazla dirilme vardı ve bütün karakterlerin hayatta kalması, verdikleri kararların önemini azaltıyordu. Bu yüzden Borkul, iblisin tuzağına düşmeyerek uzun süredir geldiğini bildiği ölümü kabul etmesi, ikili için en uygun son gibi geldi. Şu anda sorarsanız karakteri 'diriltebilir misin ?' derseniz, cevabı ben de bilmiyorum. Bu kararı oldukça zorlanarak verdim. Hayatta kalmaları için çok yol düşünmeye çalıştım. Ama bir tanesi yaşarsa diğerinin yaşaması daha da kötü sonuçlanıyordu. Bu yüzden birisi ölecek ise diğeri de ölmeliydi.
Girt, klasik bir "comic relief" karakteri olarak başlamıştı. Ama dünya ona göre değildi. Hatta bir kaç yerde ölebileceğini not almıştım. Ama sıradan kahramanların bu dünyada başlarına ne geldiğini okuyuculara göstermek istedim. Girt saf umutların sonunu simgeliyordu.
Daniel, Pheiada ve Solema hakkında çok yorum yapmak istemiyorum. Eğer olur da kitap ilgi çekerse ve yenisini yazmaya başlarsam bu karakterler büyük ihtimalle hikayenin merkezinde olacaklar.
Ama bu karakterler hakkında sizin düşüncelerinizi almak isterim. Wattpad'ın nasıl çalıştığını hala yeni yeni öğreniyorum. Bu yüzden aşağıya isimlerini yazacağım. Siz ilgili kişinin yanına yorum ekleyebilirsiniz.
Daniel
Pheiada
Solema
Karhan, kabile lideri
Son sözümü bitirmeden önce diğer karakterleri de eklemek istiyorum. İnsanların tepkisini, düşüncelerini gerçekten merak ediyorum. Özellikle buraya kadar okumayı başarmış olan sevgili okuyucularımın neler düşündüğünü öğrenmek istiyorum.
Borkul
Elyon
Girt
Felecia
Evans
Odyun
Leo
Carter
Amelie
Alain
Ekleme (22.10.2020): Kitap 500 okumaya ulaştı. Hepinize bu sayıya gelebildiğimiz için teşekkür ediyorum. Çok büyük bir adım olmayabilir ama yine de benim için önemli bir adım.
Ekleme (17.11.2020): Kitap 1000 okumaya ulaştı. Doğrusu bu rakama ulaşabileceğini sanmıyordum. Görünüşe göre bir miktar bile olsa insanların, okuyucuların ilgisini çekmeyi başarmış. Buradan arkadaşlarına kitabımı tavsiye eden ve okuyup eğlenen herkese tekrar teşekkür ediyorum.
Tek bir yorum veya oy bile kitabın daha fazla insana ulaşmasına yardımcı oluyor. Bu yüzden eğer bu bölüme kadar hiç yorum yapmamışsanız, yapabilirseniz bana ve kitaba çok yardımcı olmuş olursunuz.
Bu kitabı yazarken çok ter döktüm ve elimden geldiğince güzel bir kitap olması için kişisel fedakarlıklar yaptım. Umarım okurken eğlenmişsinizdir. Ve kitabın devamını istiyorsanız oy vermeyi ve isterseniz yorum yapmayı unutmayınız.
Gerçekten ilgileniyorsanız ve daha heyecanlı, daha büyük bir şekilde EjderKral'ın devamını görmek istiyorsanız buraya mesaj bırakabilirsiniz. Fikirleriniz, tavsiyeleriniz varsa, düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz de buraya yazabilirsiniz
Ekleme (04.03.2021): Kitap biraz daha görsel olsun diye(Ve hoşuma gittiği için) harita ekledim. Kitabı harita ile planlamadığım için gariplikler olacaktır ama aşağı yukarı idare edecektir. Haritalar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsanız faydalı olacaktır.
Hepinize mutlu günler dilerim. EjderKral: Ölülerin sandığı, bitmiştir.
-Son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EjderKral : Ölülerin Sandığı(Tamamlandı)
FantasíaDoğuda bir ejderha, bir iblis uyanıyor. Kararmış dumanların altından kendini gösteren bir güç, yıldırım seslerinin arkasına saklanarak büyüyor, kendini göstereceği ve tüm dünyayı boğacağı zamanın gelmesini sabırsızlık ile bekliyor. Bu yükselişe kim...