Serinin Devamı ?

94 2 16
                                    

(Sanırım bildirim gelmemiş. Bu yüzden tekrar yayınlıyorum) Orjinal yayınlama tarihi 23.11.2020

Bu bölümü açtığım sırada 1.200 okuma var. tam olarak ideal diyebileceğim bir rakam olmasa da yeterince iyi. Bu yüzden erkenden de olsa bu soruyu sormak istiyorum.

Serinin devamı olmasını istiyor musunuz ? Yoksa sizce iyi bir son muydu ?

Aklımda güzel fikirler var. Tabi ilk kitap gibi bunu da yazmadan önce çeşitli araştırmalar yapmam gerekecek. Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu, uygun teknikleri tekrardan öğrenmem/hatırlamam gerekiyor. Bu yüzden üzerinde çalışmaya başladığım andan itibaren kesinlikle zaman alacaktır. Okuyucularımın tepkilerini bilirsem daha kaliteli bir hikaye oluşturabilirim.

Birkaç konudan da hem bahsetmek, hem de tercihinizi sormak istiyorum.

Bahsetmek istediklerimden bir tanesi eğer serinin yenisini yazacak olursam bu hem devam, hem de kendi başına durabilecek bir kitap şeklinde olacaktır. Yani ilk kitabı okumayanlar da ikinci kitaba direk başlayabilecekler.

Dünyadan merak ettiğiniz, daha fazlasını görmek istediğiniz bir şey, bir yer var mı ? Mesela büyücü okullarının nasıl olduğunu görmek istiyor musunuz ? Ya da hikayede adı geçen bir ırkı görmek istiyor musunuz ? 

Romanizm hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizce bu kitaptaki iyi miydi ? Yoksa azalmasını ya da artmasını mı tercih ederdiniz ? 

Aksiyon, diyaloglardan memnun muydunuz ?

(Okuyan herkesin ortak şikayeti olan paragrafları daha iyi yapacağım)

Eklemek istediğiniz, düşündüklerinizi buraya yazabilirsiniz.

Bu bölümü ara ara güncelleyebilirim. en azından haftada bir, ya da iki haftada bir bakarsanız memnun olurum. Büyük ihtimal zaten bildiri yaparım yeni sorular/yazılar ekledim diye.

Şimdilik bu kadar. Henüz çalışmaya başlamadım. Sadece fikri değerlendiriyorum. Bu yüzden cevaplarınız kesinlikle işime yarayacaktır.

Yazmayı unutmuşum. Bölümleri biraz düzenleyeceğim. En azından daha okunulur olması için paragrafları ve birkaç küçük ayrıntıyı düzeltmeye çalışacağım.

Hepinize iyi okumalar dilerim

🎉 EjderKral : Ölülerin Sandığı(Tamamlandı) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
EjderKral : Ölülerin Sandığı(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin