Oy vermeyi unutmayın lütfen.
56. Git Ve Aşkına Sahip Çık
Olaylı bir güne –öğleden sonraya- uyanmıştık. Bir kez daha... Sanırım tüm bu karmaşaya yavaş yavaş alışıyordum. Her yerde fotoğraflarımın olması, herkes tarafından konuşulmak ilk seferki kadar tuhaf gelmiyordu. Hayranlar, antiler ve beni ölümle tehdit edenler de öyle...
Üçümüz birden yatağıma yatmış, yazılanları okuyorduk. Bu sefer magazine konu olan yalnızca Kaan ve ben değil, hepimizdik. Ayrıca havalimanında vedalaşırken çevredekilerin çektiği videolar da vardı.
Kaan'ın 'Seni görüyorum' diye bağırışı, benim 'Seni duyuyorum' diye cevap verişim... Herkes bunun üzerine konuşuyor, teoriler üretiyordu. Bizim ve arkadaşlarımızın dışında kimse bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu.
"Şuna bakın," dedi Deniz, heyecanla doğrularak. "İnstagramdaki genç magazin sayfasının paylaştıklarını okuyorum."
Biz de oturup onu dinlemeye başladık.
"Gençler, selam! Dün akşamki partinin yankıları hâlâ devam ediyor! Ah, ne partiymiş ama! Orada olmak için neler vermezdim...
Gelelim konumuza. Dün akşam partiden ilk fotoğraflar davetliler tarafından paylaşılmaya başlandığı andan itibaren mesaj kutumu resmen kilitlediniz. Sadece siz değil, dünyanın dört tarafından mesaj yağdı. Magazinden diğer arkadaşlarımla konuştuğumda onların da aynı durumda olduğunu öğrendim. Ve bu sayede kanıtlanmış oldu ki dünyanın en gözde, en havalı arkadaş grubu tahtını, yukarıda görmüş olduğunuz bu güzeller güzeli gençler kapmış. Hepsinin de Türk olması insanı gururlandırmıyor değil!"
Deniz son cümleleri okurken sesi heyecandan git gide yükselmişti.
Kalkıp odanın içinde dans etmeye başladı. Bir yandan da, "Dünyanın en havalı arkadaş grubu," diye şarkı söylüyordu. Biz de oturduğumuz yerden ona eşlik ettik. Tekrar oturduğunda telefonun ekranını bize çevirip sayfanın paylaştığı fotoğrafları gösterdi. Argo, Eymen, Bora ve kızlarla çekildiğimiz birkaç grup fotoğrafını paylaşmıştı.
"Bu kadar değil tabii ki, devam ediyor."
Ekranı tekrar çevirip benim tek fotoğraflarımı gösterdi.
"Hepsinde çok güzel çıkmışsın," dedi İrem, hayranlıkla. "Elbisen harika görünüyor. Gerçek bir peri gibisin."
"Deniz'in büyüsü bu," dediğimde Deniz'in gözleri parladı.
"İleride kuracağım marka için bu ismi düşünebilirim. Neyse, onu sonra düşünürüz. Devam edelim. 'Hepiniz haklarında neredeyse hiçbir şey öğrenemediğimiz bu kişileri merak ediyorsunuz. Argo'nun şirketinin bu konuyla ilgili ne kadar baskı yaptığını tahmin bile edemezsiniz. Başımın belaya girmemesi için bu konuya çok girmiyorum. Neyse, ben zaten farkımı ortaya koyarak birkaç bilgi edindim.
Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz bu güzel kız artık tüm dünyanın bildiği gibi İlham Perisi. Gerçek adı Açelya. Kaan'ın açelya (çiçek olan) sevgisini hatırladınız mı? Ah bu çocuk... Allah herkese bir Kaan versin ne diyelim...
Peri kızı dün on dokuz yaşına girdi (Kaan bu konuda deliler gibi linç edildi ama kız reşit sonuçta ne diyebiliriz ki? Bana sorarsanız reşit olması bir şeyi değiştirmiyor hâlâ çok küçük. Olgun bir karakterse bilemem tabii).
Size açık olacağım, ilk başta bu kıza ve aynı zamanda Kaan'a gıcık olmuştum. Kız daha liseli yahu! Dünya starısın sen kendine gel! Ama bu fotoğrafları görünce o gıcıklığım geçer gibi oldu. Hakkını yemeyelim Açelya Hanım gerçek bir peri gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLHAM PERİSİ | KITAP OLUYOR
ChickLitAçelya, Casper lakabının hakkını verecek kadar silik bir kızdı. Ta ki dünyaca ünlü rock grubu Argo'nun solisti ile yolları kesişinceye dek... Narin yapraklarını önemsemeden fırtınaya âşık olan bir çiçeğin hikâyesi... "Köklerim topraktan vazgeçmiş, y...