43. Peri Tozu

38.1K 3.1K 1.2K
                                    

Yeni bölüm +1000 oy ♥

♪ ♫

43. Peri Tozu

Eve girer girmez kızları arayıp olan biteni anlatmıştım. Murat da olayın diğer yüzünü anlattığı için kızlar olup biten her şeyi tam olarak öğrenmişlerdi. Söylediklerine göre Murat ve Savaş onlara kızgın olduğum için çok üzgünlerdi. Biraz daha üzüleceklerdi.

Ertesi güne uyandığımızda okuldaki Bonnie ve Clyde olayı tüm dünyada duyulmuştu. Anlaşılan bugün Ezgi'nin başı biraz daha belaya girecekti.

Okula gittiğimizde tam da tahmin ettiğim gibi oldu. Henüz ilk derse başlamıştık ki Ezgi müdür tarafından odasına çağrıldı.

"Bonnie olduğunu söylememen isabetli bir kararmış," dedi İrem fısıldayarak. Elbette öyleydi, bunu hesaplamıştım.

Deniz şarkı söylermiş gibi keyifli bir melodiyle konuştu. "Birilerinin başı belaya girecek."

İrem, Deniz kadar keyifli değildi. "Başı belaya girecek ama herkes ilham perisinin Ezgi olduğuna emin. Ezgi ile Kaan'ın attığı fotoğraflar, Kaan'ın İlham perisinin adının Bonnie olduğunu söylemesi ve Ezgi'nin okulunda Bonnie ve Clyde olayının yaşanması... İnsanlar bunların tesadüf olamayacağını düşünüyor."

Deniz, "Aman boş ver," dediğinde ikimiz de şaşkınlıkla Deniz'e baktık. Bunu o mu söylemişti gerçekten? Ezgi'nin her türlü kârlı çıktığı bu hayattan nefret ettiğine dair şeyler söylemeyecek miydi?

Şaşkınlığımızı fark ettiğinde,"Biz de yaşadıklarımızdan ders çıkarıyoruz herhalde," dedi ciddi bir şekilde. "Açi'nin ne yaptığını az çok anlıyorum. Bu büyük bir olay. Bırakalım tüm belayı, nefreti Ezgi yüklensin. Göz önünde olmak istemiyor muydu? Olsun işte. Ayrıca ne kadar çok böbürlenirse gerçek ortaya çıktığında o kadar dibe batacak."

"Doğru aslında," dedi İrem. "Ya esas kızın Açelya olduğunu kendi ağzıyla itiraf edip tüm bunlardan sıyrılacak ya da sessiz kalıp hep istediği gibi göz önünde olacak ama üstesinden gelmesi gereken bir sürü sorunu olacak."

"İki ucu boklu değnek dedikleri bir şey var ya, bu o işte," dedi Deniz.

İrem tiksinme ifadesiyle bana baktı. "Sen böyle bir şey duymuş muydun?"

"Yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal gibi bir şey," diye açıkladığımda yüzünü buruşturdu.

"Bu durumlar için daha az iğrenç bir atasözümüz yok mu acaba?"

Öğretmen "Şşt," diyerek konuşmamızı sonlandırdığında sessizce güldük.

Şimdiye kadar sessiz kalmayı tercih eden Savaş, öğleden sonra bana yazmaya karar vermişti.

Savaş: Kardeşim benim için neyse sen de osun. Üzülmeni istemem. İleride daha çok üzülmemen için bu önlemi almak zorundaydık. Ne zaman konuşmak istersen buradayım. Hazır olmanı bekliyorum.

Yazdığını okuduğumda tüm kırgınlığım geçivermişti. Hemen cevap yazdım.

'Biliyorum. Sadece bazı şeyleri anlayabilmem için zamana ihtiyacım var.'

Savaş: Öyleyse tekrar görüşeceğiz minik peri.

'Elbette görüşeceğiz.'

Konuşmamızı kızlara okuduğumda Deniz adeta mest oldu. "Kaan ve Açi tamam gibi. O yüzden artık İrem ve Savaş shipliyorum. Hem de ağır shipliyorum yani. Size bir isim bulmalıyım."

İLHAM PERİSİ | KITAP OLUYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin