Marnie.
Była smutną dziewczynką, która tęskniła za ciepłym, pełnym miłości domem. Dziewczynką, dla której rodzice nie mieli czasu.
Dziewczynką, która była ciężarem.
Tamtego wieczoru, Marnie bawiła się lalkami. Niania zamknęła ją w pokoju, aby ukarać dziewczynkę za to, że istniała. Nie było innego wytłumaczenia. Złotowłosa dziewczynka zawsze była miła, grzeczna i posłuszna. Jeśli ktoś kazał jej posprzątać zabawki, bez zawahania wrzucała je do pudełka. Gdy któraś z jej opiekunek kazała spać przy otwartym oknie i bez koca, drżała z zimna zakrywając się koszulą.
Nie protestowała.
Bała się, że zamkną ją w starej piwnicy, którą straszyły każdej nocy.
Słysząc kroki na schodach, dziewczynka odłożyła zabawki i schowała się pod grubą kołdrą. Przynajmniej w tamtej chwili mogła nacieszyć się ciepłem. Zamknęła oczy udając, że zasnęła. Nie chciała, aby niania weszła i zabrała jej ciepłą kołdrę.
Słysząc kroki w pokoju, uchyliła powieki. Jej oczom ukazał się młody, niewiele starszy chłopak. Miał ciemne włosy. Przynajmniej tak jej się wydawało.
— Jestem Tai. - przedstawił się i wyciągnął dłoń.
Dziewczynka wytarła łzy, które pojawiły się w obawie przed nianią i podała pulchną rączkę nieznajomemu.
— Marnie. - powiedziała cichutko, gdy uścisnęła dłoń chłopaka.
— Dlaczego płaczesz, Marnie? - zapytał i usiadł na ogromnym łóżku dziewczynki.
Złotowłosa nie chciała odpowiadać, ale przecież to niegrzeczne. Postanowiła jednak nie zdradzać prawdziwego powodu.
— To tylko zły sen. - odpowiedziała.
Chłopak przybliżył się trochę, aby objąć nową koleżankę. Nieśmiało oddała uścisk. Od wieków nie czuła tego niewyobrażalnego ciepła i troski.
— Nic Ci nie grozi, Marnie. Od teraz będziesz bezpieczna. Obiecuję. - wyszeptał.
Chłopak okrył siebie i dziewczynkę ciepłą kołdrą. Materiał był zbędny, bo złotowłosa chciała czuć jedynie jego dotyk.
Ciepło.
Bezpieczeństwo.
Troska.
To coś, czego nie doświadczyła od lat.
***
Rozdział trochę inny, niż poprzednie. Dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o tym opowiadaniu.nonamegirl_02
CZYTASZ
Trying to be brave
Teen Fiction"Trying to be brave" to zbiór krótkich opowiadań mojego autorstwa o różnej tematyce. Każdy rozdział to nowa historia, przygoda, która niesie ze sobą zarówno radość jak smutek. Pełne emocji opowieści, które być może wydarzyły się naprawdę. Codzienne...