36.

139 12 0
                                    

      Alice bała się burzy.

     
      Za każdym razem, gdy ciemne niebo przecinała złota błyskawica, dziewczynę wypełniał przeogromny lęk. Nie zawsze tak było. Nie wiedzieć czemu, przez osiemnaście lat swojego życia, nie bała się prawie niczego.

     
      Oglądała horrory, spała przy zgaszonym świetle i bez problemu omijała pająki. W pewnym momencie przerażało ją tak wiele rzeczy, że prawie codziennie dostawała ataków paniki.

      
      Za każdym razem poddawała się lękom w samotności. W głowie krążyło jej wiele myśli, które w żaden sposób nie mogły jej uspokoić. Wręcz przeciwnie. Potęgowały jej strach do tego stopnia, że nie wiedziała czego się bała.

     
      Rodzice nie byli świadomi, z jakim problemem zmaga się ich dziecko. Alice nie chcąc nikogo martwić, milczała. I może popełniała wielki błąd, ale nawet nie wiedziała, jak rozmawiać o tym, co ją spotkało.

     
      Minęło wiele miesięcy, a niczego nieświadomi rodzice spali spokojnie za ścianą, gdy ich córka toczyła walkę z własnymi myślami.

     
      Alice nie marzyła już o tym, aby ataki paniki ustały. Chciała, żeby wszystko się skończyło.
     

      Bo jedyne, czego naprawdę się bała, to samego strachu.
     






***

"To by znaczyło, że tym, czego się boisz najbardziej, jest... strach. To bardzo mądre, Harry."

J.K. Rowling Harry Potter i więzień Azkabanu.

nonamegirl_02

Trying to be brave Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz