Нова робота!

665 23 5
                                    

Від лиця Автора "Клак Яна"

Дорогі читачі ця книга-фанфік виконаний у жанрі Фантастика-Роман.

Увага! Авторські права захищенні.

Порушення авторських прав стаття №176

Хочу заздалегідь подякувати всім хто надихав мене під час написання цієї книги! Батькам, друзям особливо дуже дякую М.Ш.~ О.К. ~ Люблю вас! Всім гарного читання!


Сьогодні я прокинувся з наслідками вчорашньої тусовки. Я звісно б обрав пролежати весь день в ліжку, але мене заставив встати телефоний дзвінок.

- Слухаю!

- Братело ти як?

- Могло бути й краще! Голова тріщить! Ти щось хотів чи так, просто?

- Хотів сказати що твій тато шукає тебе! З самого ранку дзвонить!

- Що йому треба?

- А ти як думаєш?

- Я здогадуюсь! Добре я відключаюсь! (Сказав я і вимкнув телефон) Батько як завжди у свому репертуарі. Все йому не так! Чому просто не може дати мені спокійно жити й робити те що я хочу? Та мої думки перервав дзвінок у двері. Я впевнений що це папаня прислав своїх коршунів!

- Сер, нас прислав ваш батько! Він очікує вас у свому офісі! (Сказав охоронець мого батька)

- Хто б сумнівався! Зачекайте мене в низу! (Відповів я і закривши двері пішов в кімнату) Переодягнувшись в чорні джинси, білі кеди й чорну футболку я вийшов з квартири. На стоянці стояв чорний джип з приліпалами. Я підійшов до своєї автівки й відкривши сів в середину. За декілька хвилин я виїхав зі стоянки в супроводі охорони батька.

 За декілька хвилин я виїхав зі стоянки в супроводі охорони батька

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Офіс батька Крістіана

Зайшовши в кабінет на 27 поверсі я побачив знайомий силует навпроти вікна. Підійшовши до столу я сів в крісло і налив собі води. Та вже в наступну секунду на стіл полетіли якісь папірці.

- Оуу це що? (Запитав я дивлячись на злого батька)

- Штрафи за твій вчорашній вечір! Перевищення швидкості, порушення правил дорожнього руху, ще і їзда в нетверезому стані! Бійка в клубі! Мені все розповіли! Кріс ти мені обіцяв! (Кричав він)

- Тихіше, голова болить! (Сказав я скорчивши обличчя)

- З мене досить! Кріс так більше не може продовжуватись!

- Десь я це чув!

- Не перебивай! Від сьогоднішнього дня ти працюєш в моїй компанії!

- Ха, і ким? Генеральним директором? Чи можливо твоїм помічником? Думаю Юля правиця з цим краще!

- Досить! Завтра тебе відвезуть в аеропорт!

- Оу цікаво!

- Крістіан! (Злісно сказав він)

- Окей, давай валяй!

- Завтра твій перший рейс! Ти будиш працювати борт провідником! А твої кредитки й автівку я поки що залишу в себе! (Від такої новини я аж закашлявся)

- Що? Ти пропонуєш мені стати стюардесою?

- Ні, я не пропоную! Я ставлю перед фактом! І ти будиш не стюардесою, а стюардом! (Сказав він повність серйозним тоном)

- Ти себе чуєш? Я, син власника авіакомпанії буду працювати стюардесою? Давай хоч пілотом!

- Ага, розбігся! Ще не хватало що б ти людей угробив!

- Я взагалі-то закінчив інститут міжнародної авіації! (Нагадав я йому)

- Я все сказав! Поклади ключі від авто на стіл! Тебе відвезуть хлопці!

- Ага ще чого!

- Кріс! (Крикнув він, а я нервово кинув йому кредитки й ключі вийшов з кабінету)

Привітик мої котики! Ось і розпочалась нова історія! Сподіваюсь вам сподобається! Ваша Яна❤️

Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!Where stories live. Discover now