24. Bölüm

8.1K 374 263
                                    

Yeni bölüm geldi canlar 😚😚

Bu arada 'Kokunun İzi' ni okudunuz mu, nasıl buldunuz🍷🍷

Hadi yorumlara koşun, sizi özledim 😍😍

Kocamaaaannn seviyorum 💛
İyi okumalar ballarım 🍯💛

^^^^^^^^^^^^^^^

Anam ağladı, yetmedi babam da ağladı!
Bu neymiş arkadaş?
Hazırlık diye diye içim dışıma çıktı. Artık her yeri kırmızı görüyorum!

Koştur, elbise al. Koştur, bindallı bak. Koştur, kına şeysi al. İsimleri de her neyse artık!
Onu alıyoruz, diğeri kalıyor. Diğerini alıyoruz, başka bir eksik daha çıkıyor.

Bu resmen geline yapılan bir zulüm!
Bu gece kınada bacaklarımı kafama alıp ellerimin üstünde yürümeyi planlıyorum, tövbe.

Zaten cümbür cemaat toplanmıştık. Emir'in annesi ve babası, Barış'ın annesi ve babasıyla birlikte gelmişti. Emir, ailesi ile Yonca'larda kalırken Barış Bey'ciğim ve biricik ailesi de bizde kalıyordu.

Kına günü gelip çattığında süslenmeye başlamıştık. Emir'in annesi Güler teyze süslenmek isteyince Yonca, ona saç ve makyaj yapmıştı.
Fatma teyzede süslenmek isteyince bende ona girişmiştim, onun direktifleriyle gittiğimizde koca kadın akşam sahneye çıkacakmış gibi hazırlanmıştı.

Nermin teyze ile annemi de süslediğimizde Yonca ile birlikte İclal'e girişmiştik. Nihayet onunda hazırlığı bittiğinde aynanın karşısında yan yana geçip kendimizi süslemeye başladık.

Saçlarımı maşa yapıp serseri serbest stilimi konuşturarak iyice dağıttım ve hacimli bir görünüm verdim, makyajın dibine vurduğumda açık tonlarda ruj kullanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı maşa yapıp serseri serbest stilimi konuşturarak iyice dağıttım ve hacimli bir görünüm verdim, makyajın dibine vurduğumda açık tonlarda ruj kullanmıştım. Birde kırmızı ruj sürerek kendimi tamamen kırmızılara boğmayacaktım.

Çünkü...
Bugünün bir kuralı vardı, hepimiz kırmızı giyeceğiz!

Dolapta asılı duran bordoya yakın simli elbisemi alarak dikkatle giydim, saçımı ve makyajımı bozmak istemiyorum. Birazdan erkekler evden gideceğinden kızlarla ekstra kısa elbiseler tercih etmiştik, sadece kalçayı kapatması yetiyordu bizim için.

E ekstra kısa elbisenin ekstra dekoltesi bence sorun olmaz, diyerek birazda dekolteyi abartmıştık. Göğsüm, sırtım ve iki yanımda olan dekolteler derin V şeklindeydi. Elbise, göbeğimin tam üstünden sıkı bir şekilde sararken etek kısımları bollaşıyordu.

Canım Barış'ımın aldığı bilekliğe sırıtarak baktıktan sonra hızla kendimi toparladım ve önü açık bordo topuklularımı giydim, nasıl olsa az sonra spor ayakkabıya dönerdim.

Kanmayın bunlara, tamamen gösteriş!

Kına bizim bahçede olacaktı, bahçenin her yerini kırmızıyla donatmıştık. Sitedeki bütün komşulara da haber verip, davet etmiştik. Yani bu gece çılgın kadınlar olaraktan baya bir kalabalık olacaktık canımlar!

DuvarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin