Yazlık Ev..

2 0 0
                                    

Babaannemlerin İzmir'de yazlık evi vardı.Her yaz giderdim.Hatta beni seven biri bile olmuştu.Sonra oda gitmişti.Geçen yaz çocuğu tekrar gördüm.Eski haline göre baya değişmişti.Eymen gelir gelmez saçma sapan bir şey için beni azarladı.Futbol sanki çok izliyormuşum gibi,futbol şakası yapmıştı.Gülmediğimi görünce 'herkes buna gülerdi' dedi.Onlar demekki izliyor.Baya komikti hani şaka,sormayın.Yazlığın terasına bayılırdım.Sanki bütün manzara ayaklarımın altındaymış gibi hissederdim,bütün gün kitap okur,canım acıdığı zamanlar ise yazılar yazardım.Zorla istemediğim halde bana sevgili bulmaya çalışan arkadaşlarım olmuştu.Çocuğuda uyarmıştım.Sonra oda gitti.Aylar sonra durumuma cevap yazıp sevgilisi olduğunu söyledi.Sanki beni ilgilendiriyormuş gibi,çok komikti gerçekten.Ben hatırlamadım bile,umursamadım sonrada.Canım çok acıdığında,sinirlerim bozulduğunda Eymen'le dışarı çıkar gibi yapıp etrafı gezerdim.Her yer yazlık olduğundan,blok bloktu.Etrafı inceler,uzun düşüncelere dalardım.Daha çok kaldırıma oturur,ay'ın ışığının denize vuruşunu izlerdim.Bu da hoşuma giderdi.Ali sanki ordaymış gibi hissederdim.Dalgalar,kıyıya vurdukça acım dilleniyordu.Sigara içmeyi bıraktığımda yazları tekrar başlıyordum.Her gün Ay'ı izlemek için çıkardım böylelikle.Şarkılarda eşlik ediyordu.

Manga-Cevapsız Sorular

Gözyaşlarım bazen kuruyana kadar ağlardım.Eymende arkadaşlarıyla oynamaya giderdi.Beni  haber etmek için gideceğimiz zaman eve arardı.

Sen yanımda yoktun,tabiki.


Ay'ın ışığı yüzüme çarpıyordu.

Ben ise seni düşünüyordum.

Bu gece.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin