**

15 1 0
                                    

Yazın Halama anlattığım an Babama kadar uzanan yol mu dersin?.Durumlarını üstüme alınmalarım mı?.Yoksa senin başkalarını sevmelerin mi?.En çokta bu acıttı işte.İçimden 'yetti canıma artık' dedim.Gece oluyor,ben ağlıyorum.Yazı yazarken ağlıyorum.Birine anlatınca gözlerim doluyor,telefonda ağlıyorum.Kendi içimden 'Tamam Sıla sen rahatlayamayacaksın' dedim.Uykusuz geceler eşlik etti.Her kafamı yastığa koyduğumda kendimle kavga ediyordum.Uyuyamıyorum,sinirlenip küfrediyorum kendime.Ya da içten içe her şeyi parçalamak istiyorum.Yok zaman geçiyor,ben koca yaz uyuyamadım.(3 ay) Kendi kendime 'deliyor muyum acaba?' diyorum.Yok,delirsem böyle ayakta durabilir miyim?.Son çare seninle konuşmaya karar verdim.Seninle konuştuktan sonra öyle rahat uyudum ki anlatamam.11.Sınıfın ilk dönemi berbattım.Gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum.Derse veremiyordum kendimi.Hocalar Anneme 'Sıla derste uyuyor' dediği için Annem tepkili.Anladım ki toparlanmalıyım onuda başardım.Sana yemin ediyorum ki o psikolojiyle o okulda durmak zordu.Ben yine kendi başıma atlattım.Telefondaki her şeyi sildim,sana dair.Seninle ilgili sakladığım her şey.Annem hiç bir yere yollamadı.Anca ara sıra rehberlik hocasıyla konuşabildim..

Sen bana öyle bakınca

Felaketim olurdun ağlardım.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin