**

2 0 0
                                    

Soğuk bir duvara sarılmak gibi.

Şimdi sana sarılmak.

'Sıla içme' dedikçe sigaraya sığındım.Affet,olmadığın her günü kokunu duyamayacağım her an için ciğerlerimi yaktım.Ben senin için kendimden vazgeçtim.Senin mutluluğun için,ama senin bu davranışlarını hak etmedim.Seni her şeyden sakınarak sevdim.Suratıma bile bakmadın.Sarılmamana,yanımda olmamana rağmen seni içimden çıkaramadım.O kadar canımı yaktın ki,kırdığın halde sana tek kelime etmedim.Benden beni istemediğini söylemene rağmen,sana 'gitme'  diyemedim.Körükörüne sevdim seni,kızgın olduğun için ağır konuştuğunu biliyordum.Ama sen benim kendi sevgimi de kendine çok gördün.Bıkmadan sevdim.Bir allahın kulu yanıma gelmedi.Çağırdığım halde kimse gelmedi.Yokluğunda sigarayla dans ettiğimi kimse bilmedi.Kimseye ne kadar kötü olduğumu yansıtmadım.Zaten yanımda benim için kalbimde bırakığın boşluk yeterliydi.Ben başkalarını sevemedim,ihanet edermişçesine sana bıçak saplandı kalbime.İçimi sıkıntı kapladı.Annenle konuştuğumuzda 'ilkler bambaşkadır' demişti.Yarama tekrar tuz basıldı sanki.Bazen bu sızı öyle şiddetlendi ki kafayı yiyebilecek duruma getirdi beni.Mutlu olduğum her an gözümün önüne geldikçe beni her an katlediyordu.Mutlu olamadım o yüzden.Mutlu olmamı bekleme benden.Mutlu olmak için elimden alındın.Annem hazırlandığım için konuşmaya başladı.

'Ooo Sıla bu ne süs?.'

'Sevgilin burada mı oturuyor?.'  dedi.


Ne sevgilisi Anne ya?.

Nefesim kalmamış bende.


Nefeste biter,her soluduğunda,canını yaktığında anlarsın.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin