**

7 1 0
                                    

Bilmiyorum,Sanki önemsiyormuş gibi.Ya da bana öyle geliyor.Ben içinden çıkamayacak gibi hissediyorum.Hala bana aynı şeyleri yapıyor,farkındayım.Hala soğutmaya,uzaklaşmaya çalışıyor.Daha ne kadar bu kafada kalıcak? bilmiyorum.Hala içim paramparça,ne söyliyeceğimi bilmiyorum.Onun bakışları altında,zaten hiçbir şeyi beceremiyorum.Biriylede konuşamıyorum.Bazen o içimdeki daracık boşluğa sıkışmak istiyorum.Belki öyle olur.Belki bir şeyleri düzeltmek iyi değildir.Ne dersiniz? yorgunum,ben düzelmeyeceğini anladığım için üzerinde durmadım.Lütfen sen dur.Ben çabalamaktan yoruldum.Ama yine değersiz oldum.Bir adım gelseydin,on adım gelirdim sana.Ama sen her zaman ki gibi uğraşmak istemedin.Sanki sen çok güzel şeyler söyledin ya bana.İltifat bekledin.Farklı olduğunu göremeyecek kadar körsen,benimde yapabileceğim bir şey yok.O zamanlarda sana yazı yazdığımın bilincindeydin.Benim aklımdaki de sana yazdıklarımı vermekti.Ama sen bitirdin,beklemek istemedin.Canımı acıtmaya çalıştın,komik değil mi?.Herkes bir avuç acıtıyordu canımı.Sende acıtmak istedin.Senden beklemediğim şeyleri yaptın.Ben sana yakıştıramadım.Çünkü sevdiğim kişi değildin.Arkadaşların hep ön plandaydı.Ben yine arka planda.Olurda anlarsın diye,bekliyordum.Ne kadar salakmışım?.Senin bensizde keyfin yerindeydi.Gitmem umrunda olmadı bile.Oysa ben ne kadar üzülmüştüm? ilk gidişinde.İkincisindede öyle.Kimse senin gibi gidemezdi.Hayallerimi duman altı bırakıp,buz gibi suyu kafamdan aşşağı dökemezdi.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin