24.06.2018

3 0 0
                                    

Yazamıyorum eskisi gibi,içimdekileri yıprata yıprata..
Acıyan yerlerim sensizliği yaşamış düşlerim.Kaybettiğim gemilerim var.Bulutlarım var, intihar iplerimi bağlamak istediğim.Çöküşlerim var.Bıraktığın ihanete yakışır sevgilerim var,yıkılan cümlelerim.Kaybettiğimi sandığım zamanlarım var benim.Canımı yakan sözlerin,kavanozda sakladığım gülüşlerin.Saramadığım evler, çiçekler..

Senin olmayan varlığın var içimde.Sınadığın sevgim,sensizliği sınayan kalbim var.Yüreğin kaç kurşun attı?.Göremediğim kaç kurşun yüreğimi parçalayıp geçti?.Parçalayan kurşunlar bir senin kalbini geçemedi sevgilim.Savaş açtın,aklımla kalbime.Daha kaç kurşun girecek bedenime?.Yaşayan olmaktan bıktım,yaşatan olmadan.Sevmekten bir şey anlamadım.Sevilmeden,bir şey beklemiyorum artık gidenden.Bekleten sen olunca gelmeyeceğini bilsemde beklemenin ne anlamı var?.Giremiyorum yıkık evlere.Rüyalarıma kabuslarını salıyorsun.Perdeler kararmış,kalbine sökmez benim sevişim. Yol gibi gidiyor aklım.Tutmuyor dikişler kalbime.Kimse anlamıyor bendeki seni.Ben seni sana anlatamamışken, gözlerini kaçırıp gittin.Kendini bana bırakmayan hayallerim var.Kurmuyorum hayal falan sende hayal olmuşken.İçimin alamadığı saatler yaktım zihnimde.Var olmak bana göre değil.Yokluğun düşürmüşken,acıyı içime,gittin.Oysa mutlu edebilirdin sunduklarınla.Sessizliği öğrettiğin için 'gitme' diye haykırırken beni sensizliğe emanet ederek gittin.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin