**

5 1 0
                                    

Bütün dileklerimin içinden seni dilemiştim.Bütün hakkımı seninle kullandım.Belkide olmayacak bir hayale kendimi kaptırdım.Gelmeni bekleyerek seni dileyerek geçirdim.Seni çok sevdim,çocukluğumdun.Nasıl sevmezdim seni?.Sen onyedi yaşımsın,ya da her yaşım.Mutluluk kavramının tanımısın.Acıtsanda,acım sensiz olsun.Ben seninle güçlüyüm.Her gün bıkmadan,usanmadan seviyorum.Sen harika bir hayalsin.Hiç bitmesini istemediğim.Seni hep görmek isterdim fakat pek mümkün olamıyor.Sende biliyorsundur ne kadar harika bir çocuk olduğunu.Ben içimdekileri toplayamıyorum bazen.İçimde dağ oluyor.Eğer kendimi anlatamazsam rahat edemem ben.Seni çok seviyorum,bu sevgiyi sadece içimde hissetsemde,yanımda olmadığını bilsemde sen bana hayat veren bir insansın.Sen olmasaydın seninle mutlu olma duygusunu yaşayamayacaktım.Rahat uyuyorum artık.Ben vazgeçmedim,vazgeçmeyeceğimde.İnsan sevdiğini kaybetmemeli.Ben sıkı sıkı sarılıyorum sana.Hani en son çürüyen organ kalpmiş ya,sen hiç çıkmayacaksın kalbimden.Unutmak istemiyorum.Sen benim kalbimdeki kahramansın.Senden bir şeyler duymak istesemde duyamayacağım,biliyorum.Zaten hep öyle olmazdı mı?.Senden iki cümle duymak istediğim için rahat durmadı,şu çocuk kalbim.Perişan oldum.İkna edemedim kendimide.

Ben güzel şeyler olsun istedim.

Ama olacağı yokmuş,olabilirde ama ben sadece kendimi bununla avutabiliyorum.

Kendime dair hiçbir kelime duyamayacağımı biliyorum senden.

Gülmüyor bir şekilde yüzüm.

Azıcık mı sevmedin beni?.Her şeye razıydımda,bir kırıntı bile yok muydu içinde?.Üzgünüm,sevgimi hissettiremediysem sana.Ben ne düşündüğünü,hissettiğini bilmiyorum.

Sadece pişmanlıktan her şeyi yıkabileceğime inanıyorum.

Çok pişmanım.

Hiçbir şeyi düzeltemediğim için...

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin