**

4 0 0
                                    

Karşılıksız sevginin en büyük karşılığı yine sensin sevgilim.Sensizliğime sen katan cümlelerden bıktım.Benden gidişlerinde yanında ben yoktum.Sen zannettiğin kişi için gittin.Gönlümde yükselttiğim gemileri batırarak gittin.Kalbimdeki çırpınışları bilseydin,elbet gelirdin.Parça parça kaybolup benden gidiyorsun.Kesik kesik ettiğin hayaller gibi olacaksın bunu bildiğimden pek ses çıkaramıyorum.Otobüsün tekli koltuklarında şarkıları haykıran kulaklığım,şehrin bende bıraktığı dalgınlıkla gidiyorum.Koca kalabalıkta yalnızlığı arayan benim,kaybeden sensin.Çiçekçi amcanın çiçeklerinin kokusu burnuma hücum ediyor.Buruk bir tebessümle terkedişlerini uğurluyorum.Değiştiğini söylediğin duraklardaki insanların bakışlarıyla karşılaşıp gözlerimi kaçırıyorum.Hiçliğin kıyısında temmuz desen reziliğimi önüme serer gibi olmuş.Nefeslerim sensiz batıyor.Sen bensizliğin kurbanı,sen bensizliği kalbine ilan edip gülümsüyorken,ben ağladığım için kendime küfrediyorum.Sevdiğimi söylediğimde gideceğini bilseydim,seni sevdiğimi sana asla söylemezdim.Kurudu gül dediklerim,gül deyişine öldüklerim.Bir cümleyi bile düzgün kuramıyorum.Eğer düzgün kurarsam kendime ihanet edecekmişim gibi.Koşuyorum,acının geçişine kendimi inandırarak.Kendimi kandırıyorum sadece,rüzgar saçlarıma vurarak sensizliğime küfür ediyor.Ay'ın iskeleye vuruşlarında kalbim.Ne boş bir oda kadar boşum ne de senin doldurduğun kadar dolu.Siniyorum geceye sevmeyişlerine...

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin