...

3 0 0
                                    

Sevdiği kadar susar,sevmediği kadar giderdi.Gitmenin 'bitmek' olduğunu sanır,sandıklarıyla kalırdı.Kaldıkları yarımdı,kandıkları hayattı.Yalnızlığa susardı,gelip kalbinin kapılarına sinmeme izin verirdi.Dalar giderdi,daldığı hayatın kendisiydi.Bencillikleriyle kaldı,başka şehirlere yelken olmaya gitti.Hep sandıklarımla kaldı,sandıklarımda beni yanılttı.O gözlerin derinliği zarardan başka bir şey değildi.Başka hayatlar bulmaya gitti.Kendi bencillikleriyle yıktığı kalpten arta kalanlarla gitti.Soğuk gözlerindeki parıltıyı kendi gururuna yedirerek gitti.Değeri hep yanlış yere verdim.Yolsuzluğuna yol aramaya gittin.Susuşlarınla zindan ettiğin kalbine nöbetçi aramaya gittin.Yalanlarıyla kalbine ihanet ederek gitti.Boş soru kalıplarını kalbime bırakarak terk ederek gitti.Ne büyük aptallıktı!.Yalanlarına inanmak.Acının bıraktıklarıyla burun burunayken görmemezliğe gelmek.Aşık olduğum sen değildin.Sen sandığım kişiydi,aşık olduğum.Benim için geometri gibiydin sevgilim.Çizdiklerim doğru ve düzgün olmalıydı.Olmayan kalbin gibi.Sensizlik avuç içlerimse yer dolduruyor,avuç içlerimi sevgilim.Ay'ın kırmızılığı gibi düştün kalbime.Dalgınlığım sevgilerime,düşüşlerim sensizliğe.Sinmiyorsun uykularıma.Ben doğruyu yanlışı senin bıraktıklarınla öğrendim.Varlığıma yokluk aramaya gitti.Bulduğum renkleri kaybederek gitti.Aptal yalanlarını kalbime yedirerek gitti.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin