19 Şubat.. (Doğum Günüm)

2 0 0
                                    

Bugün benim doğum günüm.Hiçbir şey hissedemiyorum.Sadece yanımda olmanı,benim olmanı isterdim.En çok yazmak isteyipte kutlayamadığım doğum günlerine üzüldüm.Başkasının doğum gününü umursamazdım.Bugünde ciğerler solacak.Bu günde sigarayı fazla kaçırabilirim.Ama inan bana bunun seninle bir ilgisi yok.İçimdeki o derin mutsuzluk,babasızlık,ilgisizlik,önemsiz hissetme hissi.. Hepsi bir oluyor o gün.Ben yine şöyle diyeceğim.Bugünde unutuldum.Önemsediğim aslında yanımda olmadıklarını bildiğim insanlar tarafından diyeceğim.Her doğum günümde sensizlik kırıntılarıyla kaldığımdan böyle şeylere alışkınım.Defter bitiyor,içim solmuyor.Hiç bıkmıyorum.Gün varmış allahtan bugünde.Annem benide götürdü.Kamuran Teyzelere gittik.Orada benim çocukluk arkadaşım Tutku arkadaşım vardı.Ara sıra giderdik.Tutkuyla konuşmak bana acayip iyi gelirdi.Ona anlatmayı severdim.Doğru yorumlar yapar,yeri gelince güldürürdü.Diyet yaparken benim yüzümden diyetten çıktı.Bende az değilim.Açken asla doymuyorum.Her zaman ki rutinimizi yapardık.Korku filmi açar,oturur,izlerdik.Bazı sahnelerde Tutku ellerini ekranın önüne tutardı.'Kanka noldu?,banada anlat' derdi.Onun o halleri çok hoşuma giderdi.Banada sorardı.'Nasıl korkmuyorsun böyle şeylerden diye?.' Biz duygusal şarkıları çok severdik.Keşfetmeyi,güzel şarkı bulduğumuzda,birbirimizle paylaşmayı.Tutkuyla vakit geçirmek beni mutlu ederdi.Her gidişimde birdaha gitmek ister,özlerdim.Bir kaç kişiyle konuştum.Kafama göre takıldım.Sonra evde annemle kavga ettik.Ben sinirlendiğim zaman,üzüldüğüm zaman odama giderim.İçimi döker,ağlar,uyuyakalırdım.Kendimi zorladığımdan yine ağırlık çökmüştü.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin