Haftasonuydu,hava nisan ayında olduğumuz için çok güzeldi.Aliyle plan yapmıştık.Heyecanlı heyecanlı hazırlanıp çıktım.İlk önce 1 saat en yakın arkadaşlarımla vakit geçirmeye gittim.Ali ve arkadaşı patene çıkmışlardı.Aliye nerede olduğumu söylemiştim.Bizim oraya yakın olduğunu söyledi.Çıkmak için hazırlandım.
Arkadaşım arkamdan;
'Ooo Sıla Aliye selam söyle,iyi eğlenceler.'
'Sağ ol aşkım.'
Arkamdan arkadaşlarıma öpücük attım.Apartmanın önünde beklerken saniyeler sonra Ali ve arkadaşı geldi.Aliyi görünce kalbim heyecandan patlayacak gibi oldu.Yanıma geldiğinde sarıldık.
'Seni çok özledim.' dedim.
Aramızda normal muhabbet başladı.Sahile doğru beraber gittik.Onlar patenlerle,ben yürüyerek.Ali yanındaki arkadaşı ile tanıştırdı.Ama ne yazık ki hatırlamıyorum.Çünkü bugünü Aliye ne kadar sinir olmuşsam,yazmamışım.Neyse devam edelim,bankların birine oturduk.Ben Alinin yanına oturdum.Çocuk karşımıza oturdu.Alinin omzuna başımı koydum.Çocuk birden dert yanmaya başladı.
'Ali ben gitarımı alsaydım keşke.'
'Ben sana dedim oğlum.'
'Kanka kız beni reddetti.'
Ben araya atladım.
'Kim,ne oldu ki?.'
Çocuk anlatmaya başladı.
'Alinin ordaki kız dansçılardan birini seviyordum.'
'Hatta kıza sevdiğimi itiraf ettim,ama beni reddetti.'
Anladığımı belirten bir şekilde kafa salladım.Ali pek yanaşmıyordu,arkadaşı olduğu için.Enazından elini masaya koydu,pes edip elini tutabildim.Konu biranda Alinin bana aldığı hediyeye kaydı.Çocuğu boğmak istedim.
'Ali sana ne hediye aldı?.'
'Kitap.' dedim.
Alay edercesine yüzüme baktı.Aliye döndü.
'İnsan bir gül alır.' dedi.
Ali kendini savunmak istedi.
'Olum kız istedi,ben napıyım?.
Benim gözlerime baktı.Zevksiz benmişim gibi.Çocuğa ayrı kızdım.Sanane ya salatalık mısın sen?.
Her şeye muallefet.
Bakın bakın,Ali efendiye bakın.Suçu nasılda üzerime attı.Sonra çocukla tartışmaya girdim.
'Kitabın nesi var?.Kitap okumayı seviyorum.'
Çocuk yüzüme tuhaf tuhaf baktı.Aslında ben sonradan anlayacaktım.Alinin aldığı hediyenin bir önemi olmadığını,aslında beraber olduğumuz zamanların ne kadar değerli olduğunu.Sonra Aliyle çocuk yüzünden tartıştık.Ama Alide kusura bakmasın tam öküz gibi davranıyordu.Tartıştıktan sonra neredeyse ağlayacaktım,gözüm doldu.Sonra eve gitmek istedim.O kadar mutsuzdum ki,istemesemde şakasına öyle takıldığımızı düşünsemde kırılmıştım.Ama bu hep içimde kaldı.Ali kendi arkadaşlarından soğutuyordu.Getirmeseydi,güzel olacağını biliyordum.Rahatlamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Gülmek İstiyorum
RomanceDamlalar halinde düşen her yağmur ruhumu arındırıyordu umutsuzluktan.Senin 'tek' sen olduğun için varlığın,kalbimde hayat bulacak.Sen yine 'teşekkür edeceksin' bana.Seni bu kadar güzel sevdiğim için.Yağmur dinecek,ama ardında gökkuşağı kalacak.Onu g...