19.06.2018

2 0 0
                                    

Dün acı beni temsil etti acıtarak.Sen gelmedin ya,acı acıttı kalbimi.Eskileri hatırlayıp acıma tuz bastım.Ağladım,durmadan gözyaşlarım aktı.Gidemedin ya benden,gidişine ağladım.Benden her seferinde gidişine,değmeyen kalbine.. Görüp bırakman durumlarımı yazmamalarına,benden çekip giden kalbine ağladım.Yarım sevgilim! yarım bıraktıklarını sevdim.Kağıtlarımın sebebi.Kendime iyi bakamamın,hayatımın mahvoluşu.Gözlerinin parlaklığı gözlerimin karanlığını dağıtıyordu bilmiyordun.Savunmasız,beni sensizlikle bırakıp gittin.Güç veren sen vardın eskiden.Dikkat et!.Eskiden sende eskittin kendini.Varlığında hayal etti kalbimi.Var olduğunu sanarak inanarak anlamaya çalışarak geçti,seni aklım.Şimdi de çaresizlik yakamı bırakmıyor.Azıcık mı,acımadı kalbin?.Neden çıkamadım senin olduğun kata,olmadık katlarda aradı seni kalbim?.Neydi yaptığın,zincir olmuş kalbim.Kırılmıyor yaptıklarına ne derman var şimdi.Sadece anlamanı beklerken inat ediyorsun.Sen üşütmüyor,haziran sıcaklığını kalbime vuruyor.Nefes alırken batıyor.Sanırım vazgeçilmez olduğunu sandığın için vazgeçtim.Senin vazgeçişlerine ayak uydurabilmek için vazgeçtim.Geçmeyen acılar,sadece bana batıyor.Ben sensizliği yaşadım da sen bensizliği yaşatmazsın bilirim.Her şeyi süpürüp bıraktın.Tozları hala kalbimde.Güneş gözlükleriyle baktığım dünyaya,sen ne gözle bakıyorsun şimdi?.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin