Sevdiğimi Söylediğim Tarih..(15.04.2018)

7 1 0
                                    

Ölme tarihime az kaldı.Çok kırık kalbim.Kendi çöplüğümde açtırdığın çiçeklerinde ölüm tarihi.Simsiyah boya yine gözlerimden akıyor.Gece çok üşütüyor.15 Nisan,tam çiçeklerin içimde açtığı,kırılan saçlarımın sahibi ellerin.Ay üzerime çöküyor.İçimdeki ölü,kelepçeyle bağlı.Diğer tarafsa dalga geçmekle meşgul.Boğazım düğüm düğüm.Kalbim buruşmuş kağıttan farksız.Ölü bedenim gülmeyi deniyor.Yeniliyor,düşüncelerin sesini kısamıyorum.Sigara içtikten sonra,sana koşuyor gibi hissediyorum.Ama etrafım kalabalık,içim rahatsız.Tam bir ruh hastası!.Ne oluyor?.Hayal mi görüyorum?,yoksa kabus mu?.Hala geleceğine mi inandırmaya çalışıyorum küçük kalbimi?.Mevsimlerin arafında kalıp kül oluyorum.Gelmediğin içimde cevapsız olarak saklanan sorular gün yüzüne hala çıkmayı bekliyor.Ama cevabını alamayacağım için üzerinde durmuyorum çok.Sana seni sevdiğimi söylediğim gün,en mutlu gündü.Şimdi ise ölüme sürüklenmekti.Senden hiç gitmek istemesemde,söylediğin zehir sözlerinle ölüme sürüklenmiştim sen tarafından.Hayır sevgilim,sana katlanmak değildi,benimki sana sabretmekti.Çünkü seni sevmiyor olsaydım sana katlanırdım.Uzun bir bekleyişti.Yolculuk kısa sürdü,ama 1 hafta hiç konuşmadığımız,buluşmadığımız zamanı hesaba katarsam 365 günün içine keşke bir faydası olsa,sende acımı hissetsen.Bir yolu olsa kırgınlığımı sana göstermenin,hiç düşünmeden yapardım.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin