İnsan ömrünü bırakır mı demişti ya sana,öyle bir bırakır ki başkasını severse bırakır.Ben sana ömür dedim,bıraktım.Demekki sen ömrünün kıymetini bilemedin.Sevdiğim herkes gidiyor derdin ya bana,sen onlara açık kapı bırakıyorsun,onlarda gidiyorlar işte.Sen insanlara ne olduğunu,hareketlerinle,davranışlarınla gösteriyorsun zaten.Hiçte isyan etme!.Ben senin sesine bile muhtaçtım.Ama sen yok ettin,her güzel şey gibi,hayallerimi,umutlarımı yok ettin.Ben senin olan her şeye aşıktım.Sen bana dedin ya,'Sıla,sensiz olmuyor.' Bensiz de oluyormuş işte bak.Başkaları var artık,başkaları gelecek.Umarım o kısılan gözlerinle bakmıyorsundur başkasına.Çünkü senin o kısılan gözlerini bile sevmiştim.Hayallerimiz vardı,sen zaten hazırlamışsın kendine birini.Kıskançlık falan hep bahane,güzel olmaktan çıktın bende.Neden? bir anda aklıma geldin.Senin canın acımalı,neden benim bir anda böyle canım acıdı?.Biliyor musun?.'Herkes' olmak 'hiç' olmaktan daha onurlu.Şimdi git,bir başkasının gözlerine bak.İnşallah amansız bir gün aklına gelirim.Bakarsın,üzülürsün,neler bıraktığını anlarsın.Mutlusundur yerinde şimdi,kötü şakalarına bile katlanmıştım.Seven aldatmaz,ama sen aldatacak kadar kötüsün.Her şekilde kötüsün artık bende.İnandığım doğrularda yanımda değil,yanlışlarıma kanıyorum.Senin düşünmen gerekirken,bu kadar düşüncesiz olman bana hakaret.Lütfen o süslü hediyelerini de kafanda parçala anlamadın...
Hiç anlamayacaksın,bu yüzden bitiyordu.Ben anlatmaya uğraştıkça batıyordum.Sende kahkalarla gülüyordun.Anlamak istemedin.Anlamaya çalışmadın.Kendi doğrularınla benim doğrularımı yıktın.Bende sana güvenerek hata ettim.Sen vazgeçtin,o kadar kolay sevdiğin benden vazgeçtin.Nasıl da sevmişsin sen?,bu kadar kolay ve basittin.Neyi bekliyordum ki?.Biraz beni anlamanı,anlayışlı olmanı bekledim.Camları kırdın elime, verdin.Cam parçaları ellerimi kanattı.Sözlerin canımı acıtırdı ya hep,en güzel hikayeyi kabusa çevirdin.Gelme,başkalarına bakmaya devam et.Gelme ki,bende ne olduğunu giderek anla.Anlamadığın beni anlamayarak daha çok kanatma.Gelme ki,senin hiç gelmediğini sansın yüreğim.Sen giderken bir parça kalan mutluluğumu da paspasın altına koydum.Onu da benden alma diye.
Sen mutlu olduğunu sanacaksın,ben ise yine kendimi yalanlarla kandıracağım.Mutlu olacağım,gittiğinde duyduğun her şarkı içine batsın.Azda aklına geleyim,üzül.Kaybettiğin şeylere üzül.Ben ise kurduğum saçma sapan hayallerime üzüleyim.Biliyor musun?.Sen yüreğinle bakmadıkça görmeyeceksin.Yüreğin şimdi kimin elinde?.Kafamdaki düşüncelerle kaldığım savaşta kendimi kaybediyorum.Sende öyle bir kaybet ki kendini,bulmaya yüzün olmasın.Tek dileğim kabuk olarak tuttuğun gururun kırılsın.En güzel mevsimlerine karlar yağsın.Öyle bir hale gel ki,kız gördüğünde cümle kuramayasın.Dönsene şimdi arkanı bana.Belki o göremediğim gidişin bile güzeldi.Derdin ya 'Çok piçim ama öyle,yemin ederim senden başkasını sevmedim.' Şimdi başkasını seviyorsun.Kurdun,yıktın,gittin.En güzel sanat eseri dediğin kadında,bırakıp gitsin seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Gülmek İstiyorum
RomanceDamlalar halinde düşen her yağmur ruhumu arındırıyordu umutsuzluktan.Senin 'tek' sen olduğun için varlığın,kalbimde hayat bulacak.Sen yine 'teşekkür edeceksin' bana.Seni bu kadar güzel sevdiğim için.Yağmur dinecek,ama ardında gökkuşağı kalacak.Onu g...