**

3 1 0
                                    

Pembe hayaller yerine,yanınızda karakterli insanlar tutun.

Sizi kaybetmekten korkan insanlar yanınızda olsun.

İnandığınız sizi sorgulamadan dinleyen insanlar,konuşmak istesem bütün kapıları üzerime kapattın.Canım acıyor,kalbim sızlıyor.Hiçbir cehennem,insanın içini bu kadar yakmaz.Günler geçer,içimdeki enkaz hiçbir şekilde soğumaz.Sen kimseyi dinleme sevgilim,hepsi yalan.

'Sevmiyor.'  dedikleri yalan.

Sana bir gün benden söz edecekler.O zaman hissettiklerimi anlayacaksın.Ben bu kış çok üşüdüm,ellerimden kimse tutmadı.Eskilerim dönmeye çalışsada def ediyorum başımdan.Sevilmemekten yoruldum.Sadece ben olsam yine iyi,benden milyonlarca yüzlercesi.

'Hangi aşkın acısı? bu.' diyorlar.

Hiç anlamazlar.Biz anca kalbimize gömebiliyoruz maalesef.

Vazgeçmek yok,acıyınca kaçmak var.Çekip gitmek,kimseyle konuşmamak,geçiceğine inanarak beklemek var.Günlerce biraz daha tutuşmak var.Gözlerimi kapayınca gözümün önünde düşen düşlerinde mi kalayım?.Sevmeyişlerinde mi,hissizliğimi anlatayım?.Sessizliğim bile bir tepki sana.Acımasızsın sen,duyguların lügatı kalmamış sende.Yalnızca 365 gün,gözlerimle görmek istediğim sensin.


Ayaklarının altına,denizi sererim.

Sen 'yürü' diye.

Sen yüzmeyi bilmezsin doğru.

Ben atarım kendimi denizlere.

Yokluğun gibi,denizin derinlerinde boğulurum.



Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin