Kızlar...

5 1 0
                                    

Sizin konularınıza girmek istiyorum.

Eğer sevdiğiniz kişi sizi bir hatada silebilecek bir tipse hata yapmayın.Onun hayatınızdan çekip gitmesine izin vermeyin.

Ben yaşadım siz yaşamayın diye söylüyorum.

Üzülürsünüz,sonra hiçbir şeyin geri dönüşü olmuyor.

Sevdiğiniz kişinin yapmayacağını bildiğiniz bir şey için ondan şüphe duymayın.Ya da size kalmış.

Ve eğer biri sizin için özelse ona sahip çıkımn.

Ben öyle  yapıyorum.

Sadakatli olun,o sizi sevmiyorsa bile kalbinizde yaşatın.

Her şeyi çok istemeyin,çünkü bazı şeyler olmamaya niyetlenmiş gibi.

İmkansız oldu,ben istediğim için öyle kaldı.

Ben hiçbir şeye yenilmeyen kız,gözlerine baktığım vakit yenileceğimi biliyordum.

'Ben çok şeyi bıraktım.', 'Bırak' diyenlere inat.

Dik duruşunuzu bozmayın,herkese yüz vermeyin.

Annem kişisel gelişim kitaplarıma 'Aşk kitabı' derdi.Bana hep bu tür kitaplar okuduğum için kızardı.Ben okuduğum kitaplar sayesinde kendimi keşfettim.Ben Annemi dinlemedim ve kendimi geliştirdim.Aslında o okunmayan kişisel gelişim kitapları insanlara neler katıyordu?.Kimse bilmezdi.

Okuduklarım beni etkiliyordu,yaşanan olaylardan ders çıkarabiliyordum.

Empati yeteneğimde artmıştı.

Hoşuma gidiyordu.

Burda okuduğunuz bazı yazarlar acayip iyi.



Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin