Polis Amca,Tutuldum Ben Bu Kıza (23.04.2018)

24 1 0
                                    

Hayatımda yaşadığım en rezil buluşma diyebilirim.Yine buluşacaktık.Çimenlerin üzerinde oturup konuşmaya başladık.Sahile geldim,Aliyi beklemeye başladım.1 saat bekledim,gelmedi.Bende kız arkadaşıma gittim.Ordan mesaj attım dönmedi.Sonra çıktım.Eğer hala gelmediyse eve gidecektim.Sahile doğru yürümeye başladım.Onu gördüm.Yine her zaman ki gibi çok yakışıklıydı,içim gitti.Kızgın kızgın suratıma baktı.

'Nerdesin sen?'  dedi.

'1 saattir seni bekliyorum'

'Mesaj attım cevap yok.' 

'İnternetim bitti.' dedi.

Ofladım.

'Napalım?' dedi.

Beraber oturduğumuz çimlere oturduk.Konuşmaya başladık.O kadar güzel bakıyordu ki,başka yerlere bakmaya başlıyordum.Sonra başımı omzuna koydum.

'Uykun mu geldi?.' dedi.

'Evet.'

Sonra kafamı kaldırdım.

'Baya özlemişsin ya.' dedim.

'Sıla napayım?'

Sinir oldum.Surat astım.Sonra ona doğru yaklaştım.

'Tamam,tamam Sıla.'

Başımı omzuna koydum.Elini koluma koydu.Biraz konuştuk.Öyle güzel bakıyordu ki yalnız o baksın istedim.Sonra ben çimlerle oynamaya başladım.Ali beni uyardı.Bende dinlemedim.Her zaman ki halimdi.Korktuğum şey tam o an başıma değdi.Tam çimeni elliyorum sanarken meğer dokunduğum köpek bokuymuş.Gözlerim anladığım an balon gibi oldu.Ali de bir şey olduğunu anladı.

'Noldu olum?' dedi.

Sonra olayı hemen kavradı.Kocaman kahkaha kopardı.

'Ya Ali gülme.Sinirlerim bozuluyor'  dedim.

'Tamam,tamam.' dedi.

Ben tabiki asla o halde durmazdım.Beraber tuvalete yürüdük.Arkamdan pis pis sırıtmayı ihmal etmedi.Yani suratına bakmasamda hissediyordum.Sonra birde sabunda yokmuş.Ben sinirden kendime kızmaktan kendime gelemedim.Sonra hiç olmazsa yıkadım,kurtuldum edasıyla yanına geldim.Sonra oturduğumuz yere geri yürüdük.Çimlerin üzerinde oturduk,sırtımız ağrıdı.Ağaca dayanmaya karar verdik.Bana yakındı,korktum o yüzden.Arkadaşlar fesata bağlamayın,öyle fena biri değilim.İç sesimi tercüme ettim o korkuyla.

'Bir an yanağımdan öpeceksin sandım.'  dedim.

Valla söylemeyecektim aslında ama bir anda oldu ya.

Suratıma baktı.Gülmeye başladı.Sonra ben ne olduğunu anlamadan yanağımdan öptü.Sonra yine başımı omzuna koydum.Elini tuttum.Buz gibiydi,iki elinide zar zor ısıttım.Konuşurken ara yanaştı,yanağımdan öptü.

'Özlemişim.'  dedi.

İlkler başka oluyor tabiki.

Bir insan bu kadar güzel güler miydi?.Uçurumda açan bir papatya kadar güzeldi gülüşü.Polis geldi bir ara.

Bağırdı...

'Polis Amca Tutuldum Ben Bu Kıza.' 

Bende şaşkın şaşkın suratına bakıyorum.Tatlı olduğumu söyleyip yanağımı sıktı.

'Sıkıldın mı?.' dedi.

Sanki onunlayken sıkılmak mümkünmüş gibi..

'Seninleyken,nasıl sıkılabilirim?.'

Aradan zaman geçti.Aynı soruyu bende sordum.Aynı cevabı aldım.Onu kendi olduğu için seviyordum..

Bir ara bana baktı.

'Sıla.'

'Efendim.'

'Kızarmışsın.'

O kadar utanmıştım ki ne söyliyeceğimi bilemedim.Çok güzel bir gündü.

'Heyecanladım.' demekle yetindim.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin