,,Věřím, že k tomu máš důvod a věřím ti."
Další den byla celá rodina v obývacím pokoji a užívali si tu chvíli, kdy mohli být všichni spolu.
Nejdříve pozorovali jak Edward a Renesmee společně hráli na klavír, ale Arya ho později vyhodila, aby to mohla s Williamam zkusit taky.
Ne že by se chtěla nějak předvádět.
Jen chtěla zkusit naučit Williama na klavír. I když věděla, že hraní pro něj bude až na druhém místě.
Přece jen to byl kluk a aby se přiznal, nejvíce ho bavil spíše baseball. Což měl společné s Lucasem.
Arya se usmívala, když se dívala, jak se William pokoušel hrát sám. Byla na něj i hrdá. Možná to nebylo nic zvláštního, ale co.
Vždy bude hrdá na svého syna. Pokud tedy neudělá něco jiného. Nemůže na něj být přece hrdá, pokud by proveď něco špatného.
Zrovna, když stiskl poslední klávesu, ozvala se rána a sklo se roztříštilo o zem.
Arya se otočila na Alice, která měla vystrašený výraz ve tváři a znepokojeně se na ni podívala.
Arya neviděla, co viděla, ale rozhodně to nebylo nic dobrého.
Jasper okamžitě zavřel svou knihu a běžel k ní.
,,Co jsi viděla, Alice?" Zeptal se a všichni se k nim otočili. ,,Volturiovi. Jdou po nás. Aro, Caius, Marcus, stráž a Irina." Odpověděla. Arya se zamračila a přitáhla si Williama co nejvíce k sobě.
Lucas se okamžitě postavil k nim a položil Arye ruce na ramena.
,,Proč?" Zeptal se Carlisle. ,,Co viděla v tom lese?" Zeptal se Edward dvou dívek. ,,Byli jsme se projít." Odpověděla Bella. ,,Ness a William chytali vločky." Dodal Jacob.
,,To je jasný." Povzdechla si Arya. A uvědomila si to. Stalo se něco, čeho se obávala. ,,Irina je má za nesmrtelné děti." Dodala.
Hned na to všichni kromě Williama, Renesmee a Rosalie, která šla Williama a Renesmee uložit do postele, byli v domácí knihovně a prozkoumávali legendy.
,,Nesmrtelné děti byly velmi krásné, okouzlující. Každý je musel milovat." Začal Carlisle vyprávět.
,,Jejich vývoj však ustrnul ve věku, v jenž byly změněny. Nešlo je učit, ani držet na uzdě. Jediný záchvat vzteku mohl zničit celou ves. Lidé o tom pustošení slyšeli. Šířily se fámy. Volturiovi byli nuceni jednat.
Protože neuměly uchovat naše tajemství, museli je zničit.
Jejich stvořitelé je milovali, bojovali, aby je chránili. Starobylé klany byly rozvráceny. Bezpočet lidí zabito. Tradice, přátelé i rodiny, vše zničeno." Pokračoval Carlisle.
,,Takže matka Iriny stvořila nesmrtelné dítě?" Zeptala se Bella, ale než měl Carlisle šanci odpovědět, připletla se do toho Arya.
,,Ano. A zaplatila za to. Tehdy… tehdy jsem byla u toho, neměla jsem žádné emoce, nic jsem necítila, takže mi to v tu chvíli bylo jedno.
Jediné, co mě zajímalo byla krev. Nezajímalo mě vyvražděné město. Já sama jsem jich spoustu vyvraždila. Dokonce i víc.
Ani nějaké nesmrtelné dítě mě nezajímalo, ale nejspíše mělo. Do teď lituji toho, že jsem se nesnažila pomoct." Povzdechla si Arya a Lucas ji vzal za ruku.
,,Ale Renesmee ani William nejsou jako tyhle děti. Byli počati, ne změněni a stále rostou." Řekla Bella.
,,Nedá se to tak Volturiovým vysvětlit?" Zeptal se Jacob. ,,Aro má dost důkazů z Irininých myšlenek." Zakroutil Edward hlavou. ,,Budeme bojovat." Řekl Jacob.
,,Jejich útočné zbraně jsou moc silné. S Jane se bojovat nedá" Nesouhlasil Jasper. ,,A Alec je ještě horší." Dodala Alice.
,,No tak je přesvědčíme." Řekla Bella naštvaně. ,,Jdou nás zabít, ne si promluvit." Promluvil poprvé Emmett.
,,Máš pravdu. Nás by neposlouchali." Souhlasil Edward. ,,Ale co třeba tvý přátelé, Carlislea. Máš jich po světě tolik." Dodal.
I Arya nějaké měla. Možná jich nebylo mnoho, protože předce jen byla Volturiová, ale byli to aspoň praví přátelé.
,,Nemohou za nás bojovat." Zakroutil hlavou. ,,Ne bojovat. Svědčit. Kdyby nás bylo víc, třeba by se nám povedlo Volturiovi přesvědčit." Řekl Lucas.
,,To po nich můžeme chtít." Řekla Esme a vzala svého manžela za ruku.
Arya věděla, že můžou. I když si nebyla jistá na sto procent, že pomůžou. Nebylo moc upírů, kteří by se chtěli Volturiům postavit.
Spíš se jich báli.
Arya se rozhlédla po celém pokoji, než zakroutila hlavou a odešla, tak jako ostatní.
Každý si šel kam chtěl. Což většinou byli jejich pokoje.
,,Takže skutečně odcházíte." Řekla Arya a vylekala dvojici, která byla na odchodu. ,,Aryo." Řekla Alice.
,,Buďte prosím opatrní." Řekla. ,,Počkat. Tobě je jedno, že odcházíme. Ani tě nezajímá proč?" Zeptala se Alice zmateně a Arya se trochu zasmála.
,,Alice, vím, že by jsi nás neopustila, kdyby jsi k tomu neměla důvod." Řekla Arya a položila jí ruce na ramena.
,,Věřím, že k tomu máš důvod a věřím ti. Jsi předce má sestra." Dodala a usmála se na ni.
Alice jí úsměv vrátila a objala ji.
,,Děkuju. Vrátíme se brzy." Řekla, než přijala Jasperovi nataženou ruku a společně zmizeli v lese.
Arya Alice věřila. Věděla, že by je neopustili jen tak. Proč by? Arya věděla, že by se Alice vždy postavila za svou rodinu a pomohla jim.
Nebyla někdo, kdo by jen tak opustil svou rodinu. Nikdy by svou rodinu neopustila, i kdyby měla zemřít.
Ani Arya by to neudělala. Raději by zemřela, než aby se něco stalo její rodině.
A byla připravena bojovat. Bylo jí jasné, že je její otec a ostatní jen tak nevyslechnou a nejspíše dojde k boji.
--------------------------
(Jaj. Vím, že tato kapitola měla navazovat na tu předchozí, protože to bylo ve stejný den, ale omylem jsem to popletla a už se mi to nechtělo přepisovat, když jsem to zveřejnila, takže tohle se děje další den)
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...